Friday, May 6, 2011

Mayat Tu Harus Dicari habis-habisan...kalau tidak jangan berani keluar rumah!!!!

Wah! cam seyes jer bunyi tu...
tapi memang seyespon.....
pekerjaan aku nie selalu berhadapan dengan benda-benda macam nie lah...
selagi tak jumpa mayat tu...memang tak aman hidup......
takpon kalau dibiarkan...busuknya..haish toksah cakaplah...
so far dah dua mayat telah aku jumpa......dah memang tinggal rangka dah..busuknya..eee loya tekak aku....
aku rasa korangpon pernah menghadapi saat-saat cemas cam aku kan?
kerja aku nie memang memerlukan pengorbanan......mencari mayat......

itulah tugas-tugas aku sebagai seorang kakak yang penyayang...eheeheheh
amacam..seyes tak?....
haa nie nak aku ceritakan betapa seksanya aku dengar arahan adik lelaki aku supaya mencari mayat lipas yang bini dia spray kat bilik atas malam semalam.

Puncanya aku dengar adik lelaki aku jerit and paksa bini dia naik atas kejar lipas tu.....
isk isk isk.....adik aku kebal segala ilmu menatang xcept lipas ...nak nak pulak tu, yang lipas ada lesen pilot...(lipas terbang laa)....huish dia nye jerit...awwww...mak terseksa you.........

so, bini dia nie terkial-kial lah spray kasi lemas lipas tu.....(lipas zaman sekarang nie kebal segala jenis spray)...then bila dah spray...kerja akulah mencari mayat si lipas tadi.....alhamdulillah berkat doa..jumpalah...

hari tu mencari mayat ssi tikus..pon alhamdulillah menatang tu mati syahid kat sebelah washer machine adik aku...(setelah satu family terkejut si tikus landing baik atas sofa merah adik aku)...dia tompang tengok maharajalawak la tu...eheheeheheeheh

so....bidang tugas aku nie semamngnya mencabar batiniah dan jasmaniah!
korang pon mesti pernah merasai tugas cam aku kan? kan? kan?
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno