Wednesday, September 19, 2012

Sekitar Majlis Menyambut Hari Jadi Anak Kawan Saya

Perrghhhhh!...skema tak skema tak tajuk aku?
kalau karangan BM waktu darjah 6 dulu-dulu...tajuk tu jer dah dapat point baik tu.
baiklah.....entry besday kali ni khas buat Dellisha & Uqasha.
aku buat..sebab tema ni jugaklah aku nak guna untuk anak-anak aku punya besday nanti
bila dicongak ditambah dikali ditolak bagai...
rasanya betterlah aku pilih tema "soccer team"....instead of "red carpet".
apa-apapun tunggu dululah...

ok....party hari jadi kali ni diadakan di Klang dekat andalas tu..
aku tau area ni sebab sebelahnya dengan perumahan adik aku
tu yang terror tu.....habis jer ke Matta Fair hari Ahad lepas-lepas...
terus shoot ke Klang....terus makan...terus kasik hadiah...then balik..
laju tak laju tak???

apa-apapun kagum jugak aku tengok interior design soccer fever member aku si Era ni.
biasalah mak..nak yang terbaek untuk deco besday anak dia....dah macam-macam idea berlegak kat kepala hotak aku ni nak design besday party Imran & Irfan.

ni meha gula-gula mereka....kherrlas!!!


ni welcome board dia
sangat mengiurkan.....*aku rasa tak sesuaikan ayat ni digunakan?*
cantik......dia order kat kawan dia....kat http://photography.shagrasyiid.com/
nice...nice.....

jangan ditanya kenapa dessert ni terbalik...
eheheh akupun mereng-mereng tengok pavlova and tartlet ni.
pavlova dia elok jer...tak lembik bila kena cream tu....and cute sangat...*cam aku*
tart aku tak makan...tak sempat sebab budak-budak dah terjah kat depan meja
pavlova tu nasib jer aku dapat rasa satu....
berkat usaha sendiri kuis kepala budak kecik depan aku..uhuk uhuk...


ni kek burung marah...
cantik....bukan aku buat tau...ni kawan si pembesday buat.
cantik...kan?


admire aku kek ni....
smart sungguh...!!!
tapi aku tak dapat rasa..
alasan sama - budak-budak dah conquer meja gula-gula itu.

aku dapat rasa stau kupkek..
berkat usaha teman aku....
eheheh

tagging ni pembesday punya mak buat sendiri dengan bantuan inang-inang nyer.
cantik jugak....kemas jer....
ada lagi...centerpiece dia pun cantik...
tapi tak sempat nak snap....

makanan dia..time aku datang dah nak habis..almaklumlah sebelum besday party dah ada party lain..
uhuk..majlis doa selamat mak bapak dia nak berangkat ke mekah.
alhamdulillah.....

sekali lagi setting meja candy dia..
memang aku kagumlah.....lepas ni ko tolong kagum dengan candy bar besday anak aku pulak yer muahahahahah.....

guler-guler.,......

ni la besday girl 
Dellisya......

haa ni laaa...kawan aku tu..tu yang bini dia tu...
gigih ooo buat majlis ni berjalan lancar
aku tau perasaan itu..time besday construction anak aku dulupun jerih jugak nak buat....
tapi at the end...happy sebab semua suker.

sesi memotong kek...
mak yang buat..as usual..kalo kasi anak yang potong..huh! hancus!

ni canopy dia..time ni ramai orang...
tak tau nak dok mana...terus masuk rumah bersila then makan...
dah tuan rumah cakap..buat cam umah sendirik!
eheheh aku memang suka ayat tu....

haa time ni tengah nak nyanyi-nyanyi lagu besday.....
camera aku ada orang langgar tu yang tershoot hujung dunia tu..chait!
apa-apapun well done Era.....
memang jerih even tho benda first aku dengar dari mulut ko sebaik aku sampai party tu..is
CLOWN AKU TAK SAMPAI LAGI!! HANGIN AKU!!!
eheheh sib baik ko kata clown on the way..kalo ko kata clown tak sampai..
terpaksa aku clown kan diri aku kat umah ko...
ehehheh.....apa-apapun...satu jer aku nak cakap..

Goodiessss bag aku manaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

sekian terima kasih....

oh! aku berbaju MU ketika hari kejadian
dan dipandang serong oleh penyokong Arsenal....
maaplah acik main sarung jer baju laki acik...eheheheheh
nak ikut tema kata ko....
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

mummy_ayu said...

wah...meriah2....kan..aku dah kata, tema nie jer senang & sesuai..

Mrs Faez said...

Apsal gambo melintang? sakit tengkok nak tengok

Hahaha~ x dpt ek gudis bag arituh.. ala ciannnnn~

Thanks ya for coming =)

rina said...

Salam..boleh bg no tel kak sha yg sewa kerusi bdk2..email sy anasrina@gmail.com tqvm


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno