Friday, September 21, 2012

Buat Puding Trifle Untuk Kawan-Kawan Ofis...sungguh! ikhlasssssssss...


Salam...
Hari ni terlebih rajin buat Puding Trifle 
khas
buat kawan-kawan ofis terchenta........*cam tak ikhlas jer sebutan aku ni*
.....
yang kecik tu untuk BFF
yang kembar dua sejholi tu untuk teman ofis yang duk jauh...
jauh sangat....tetiap hari aku kena mengadap muka diaorang-diaorang ni
so..untuk kasi diaorang lak ngadap aku...aku kasi puding trifle kangkangan untuk diaorang
eheheheheheheheh....
dan yang besar gedabaks tu untuk budak-budak ofis aku
yang tak pernah complain bab makan
...which is ...i loikeeeee sesangat....
akukan suka buat macam-macam, tapi tak suka dengar complain...
mengaku jujur ni...

and untuk sekian kalinya...
mana BFF Mummy Ayu ni....?????
ko taknak puding ni ker??????
hello cepat.

oh! sesiapa yang nak tempah pun boleh.....

adios..!!!!!!

2 comments:

inazamri said...

bertuahnya jadi kawan dia.tengok potongan buah campuran tu mcm size besar je..best.terus akak terasa nak makan trifle pagi2 ni

mummy_ayu said...

yum yum....cedap.cedap sgt...dah mamam ah pun..ma acih dear!! muah muah!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno