Tuesday, September 25, 2012

Apabila Robert Pattinson Nak Berbaik Semula Dengan Kristen Stewart

Kalau akulah kan....WOW!!! memang pucuk dicita ulam mendatang.....kan...
tapi tu la...kalau bab berangan ni memang best.......

Ni pepagi buta aku beli Utusan....memanglah awalnya akan tengok tajuk penting dulu..then tetiba nampak tajuk kecik "Bekas Kekasih Kristen Stewart Mahu Berbaik" tak ko tak bersungguh-sungguh nak baca kisah selanjutnya?.....lupa segala bagai kisah sensasi Jet, kisah kemalangan maut...bla...bla..bla...

itu bagi peminat Twilight macam akulah......
aku memang suka hubungan abang Tinson dengan adik Stew ni....nak...nak tengok adengan dalam twilight. Tak ko pecal lele sensorang.......????

Ikut kata paper yang aku beli tu si Robert Pattinson (RP) *26 tahun* ni sebenarnya masih sayangkan si ex gepren dia Kristen Stewart (KS)*22 tahun* and dia mati-mati confirm yang si KS ni pun masih cinta sakanlah kat dia. Cuma si RP ni kata, dia akan terima si KS jika si minah ni setuju nak kawin dengan dia. Maaaaakkkk aihhhh! kalo aku...aku terima jer...walaupun si RP jenis tak mandi pagi.......apalah si KS ni, pakwe kemain hero amerikha!!!....berebut peminat nakkan si pakwe dia ni, boleh pulak si KS ni curang...chait! dengan Rupert Sanders pulak tu...heeee taste masing-masing sukar diduga. Yang muda ada...nak jugak yang tua dan dah ada family.

time dia cheating.....dengan pengarah yang dah berumur.

Dulu aku ada baca yang RP ni berkawan baik dengan katy perry....tapi rasanya macam tak sesuai pulak.

Apa-apapun...hailah KS...tu haa...si pakwe mung tu dah nak ajak kawin.....terima jer laaaa.......


Tapikan...kalo si RP asyik desak si KS untuk berkahwin...yang mana si KS masih belum bersedia...pun susah gak...ini boleh mendatangkan penceraian express....cer tengok macam angelina guli and brad pitt...relaaxxxx jer...


seyes!!! kalo soalan ni keluar exam..confirm aku score!!!
Me Naughty..me Netty

2 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

best tul klu ada org buat karangan psl skandal dowang ni heheheh

mamasuri said...

ko doa2 kot tersangkut soalan ni..hehehe...aku peminat rp tu..minat mati dah ni..hehehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno