Monday, September 3, 2012

Macam ni punya orangpun ada ka? pengotor!!!


ada.....ada..macam ni punya orang selalunya rare-rare sikit nak jumpa....tapi memang wujudlah.
entry ni ada sedikit kegelian dan menghiris hati sesetengah pihak...
warning!!! jangan makan ketika baca entry ini.
............
*0*
al kisahnya pagi tadi
buat aku hangin la jugak kan....bila aku cakap, korang tak percaya........ha ni aku siap snap gambo lagi
cer korang tengok gambo bawah tu..
apa yang korang nampak??


cam pisang pun ada...
cam lampin pun ada
.....
amacam???? dapat teka tak??
ni aku tunjuk lagi...

haaa...dah dapat?????
benda putih and pink sebelah tayar kereta aku.
nak muntah kan?....aku tak le muntah sebab perasaan amarah lagi menebal dari perasaan nak muntah.
kalo diberi peluang nak muntah atas si muka pembuat onar tu..memang aku buat.....siap muntah hijau pekat-pekat melikat!

haaa kat mana aku dapat gambo ni..
live talicast aku ambik ni.

meh sini aku cerita..
pagi tadi sebaik aku keluar rumah menuju ke kereta aku..around 6.30am
aku park kat visitor parking sebab family aku datang.
aku park dekat dengan balkoni.
sebenarnya malas nak park berdekatan balkoni rumah orang
sebab ada pengalaman orang atas baling barang apakebenda ntah..sampai pecah cermin belakang kereta aku.........tapi terpaksa dah full parking....namapun setiap isi rumah ada 2, 3, 7 patplohpat buah kereta.
oh! yang kes tu *cermin kereta pecah dek objek dari atas rumah*aku dah sumpah dah orang tu cacat tangan dia...
kali ni..sebaik sampai jer kat kereta aku..aku start enjin..sebab 2 hari dah tak start enjin..
selalunya aku terus vrooommm menuju ke ofis.
tapi pagi tadi, tergerak nak pusing check tayar belakang.
huk!! tu yang tertengok benda putih baaaeeekkk punya melekat atas cermin kereta belakang...
1st ingatkan tisu..
bila telek punya telek...ya rabbiiii....mengucap 5 harqat aku dibuatnya......barang kejadah siapa punyalah yang sangaaaaaat bijak/
baekk punya landing atas kereta aku.
vangang kan!!
siap ber'blood' lagi...ni kalo kasi pontianak pun diaorang tak hengen...
blood dah luput tarikh..
nasib baik aku tengok...kalo aku direct ke ofis..dah orang ofis ingat aku tak senonoh ada pad atas kereta..
sapa malu?? akuuuu gak!....waima sekalipun bukan datangnya dari aku..but still dicop barang hak milik aku.

so aku pusing keliling kereta..haaa tu yang terjumpa satu lagi pad penuh blood siap ada sepender fink lagi kat sebelah.... kalo aku santau..kasi gatal celah kangkang si pembuat onar tu boleh tak?
amboi! bikin projek time period ke dik!!!
ke rumah dah habis plastik sampah!
ataupun jenis pakai buang dari celah balkoni.
agak2 la kan.....
rasa macam nak samak jer kereta aku!
takde kesedaran sivik punya manusia.
;
;
basuh la dulu benda alah tu...bukan susahpun.
ko ingat tak basuh darah tu Edward Cullen nak datang cari ko???
puiii!! idoknye laaa....dia cari fresh blood jer....!!
eeee tak sabar nak pindah rumah..tapi suami cakap nanti
alahai......
tak senonoh betul
psycho!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

6 comments:

mummy_ayu said...

eeeiiiiii 5 harakat gak)..pengotor nye..ada ker main campak2..takkan la projek time period..eiiiii

shahdiana said...

eiiiyeeee....memang melampau btoi la orang tu...dah sah-sah pompuan kan...tak malu ke buat macam tu....segan betoi la...

eRiNsZ said...

adehhh buat tiger show aper... bergegegar pankreas i ni haaaaa...

Aida Jelita said...

pengotor gile!! name je perempuan tapi pengotor nauzubillah

mama tisya said...

mmg pengotor!!!!

nad said...

astaghfirullahala'zimmmm... (5harkat)
org camni pun ado ko..?
tak paham btoi la!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno