Tuesday, September 4, 2012

Mulakan Entry Raya Dengan Publish Gambar Anak-anak Kesayangan......adeeehhhh...


Okey..orang semua udah berehhh upload gambo rayakan?
so, giliran mua pulak nak citer kisah raya....
so, aku mulakan dengan show off gambar anak-anak dan anak buah-buahan kesayangan ku dulu.
pelakon: Al Imran, Al Irfan (starbuck latte), Ain & Ecah.


 Kali ini giliran adik aku beraya dengan aku kat kampung mak aku di Alor Gajah, Melaka.
kami terdiri daripada puak rumah biru the king dan puak rumah mewrahnyer makngaaaah.....
pagi itu setelah salam kaut duit rayo
mereka telah dipaksa bergambo...
macam-macam peel memasing.....
mana yang menjerit nak bertudung laaa.....dah macam telekung lak gayanya bila si Ecah pakai tudung mak dia....mana yang buat perangai laa...anak akulah tu...si Imran. Manjaaaaang dengan citer kartun dia..takde perahsaan nak rayer langsung!


 Haa, ni kira gambar yang okey sikitlah...tapi si Ain tu..yang tudung hitam ala warak tu
macam hmm something wrong somewhere...lebih-lebih lagi tengok gambar starbuck latte yang garang tu...takot aku.


Lagi suruh dok dendiam..lagi buat perangai yer...
haa buatlah...buatlah...bukan kena bayor pun..
haa buaaaattt!!!!!!!!


maleh nak cakap....muka korang memang lawa.....
starbuck latte? ko kenapa nak????
marah ngan ibu ker???


ambik gambar sipi lagi senang kot...
tapi......


starbuck latte ni cam tak pueh ati jer ngan aku..
isk...isk senyum la sikit..
aku rasa time ngandungkan dia, bukan tahap senyum...gelak berdekah2 aku dibuatnya dengan ayu
tapi keluar...cam telan cuka sebakul
tapi apa-apapun..kamu tetap comel..
balik rumah rasa nak lipat sajer kamu..dan uli cukup-cukup

muahahah

Raya Part 1 selesai
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

wah..dah start dah pic raya kamu..em..bam bam sungguh irfan...


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno