Friday, September 14, 2012

Sepanjang minggu ni saya busy la.....


Salam semua......macam dekat seminggu jugak tak update apa-apa entry kan?
acikkan glamour....orang glamour selalunya busy
tak gitew??

apa acik buat sepanjang minggu ni..yang susah bebenor nak update?
antaranya...

sesi menghias ofis
ni semua untuk jamuan raya
dah lepas pun....


ni antara yang aku buat
dah ada entry pasal benda ni ke belom?
nanti nak buat untuk besday anak ayu pulak.


dah siap...gantung pulak...
gambar gelap laaa....


then hias wall
ni semua langsir ambik dari rumah aku...
nak cabut balik dah malas...budak ofis suh sedekah je kat wall ni
tapi..cam sayang laa....tu yang renda-renda langsir tu tak rasmipun lagi kat rumah
beli simpan lama-lama kat rumah then pakainya kat ofis
huk aloh
*_*




then makan..
ni hari jamuan tu...tuan-tuan rumah kedaun diwajibkan makan dulu
baru jemput tetamu makan ehehehhe
alaa, cam korang mesti suruh anak-anak korang makan dulukan..
supaya tak kaco time majlis.


then beberapa hari sebelum sibuk dengan majlis kat ofis
aku and ada sorang kawan ni sibuk lah ke matta fair...
bukan satu hari pergi..dua hari berturut-turut nokss....
naik nyampah dinosaur lego tu nengok aku.


then sibuk ke besday party kawan kelas aku
tema soccer team
last-last time ayu cadangkan aku buat tema soccer untuk anak-anak akunya besday
tapi......hmm dah kawan aku sorang ni buat aku rasa baik adanya aku fikir tema lain.
aku ada terfikir tema "naik Haji"
budak-budak kecik pakai ihram telekung bagai
tapi kena marah ngan ayu...dia kata kalo nak rasa blog aku kena tutup...buat la tema tu
muahahahah
aku cadangkan jer...bukan buatpun...ehehheh

Published with Blogger-droid v2.0.6

then semalam sehari suntuk sibuk daftar masuk kelas
macam tak sangka pulak aku sambung belajar..
serious tak sangka.
apa-apapun sibuk ni menyeronokkan..
ada time kita marah ada time kita gelabah ada time kita sedih
bila dicampur gaul
best pulak idup aku ni...
tu tak masuk lagi suami sibuk marah aku sebab tak kemas rumah
muahahahahaha

aku salahkan pada si drama korea
"to the beautiful you!!"
'
'
'
'
rasa nak ke korea lagi laaa.....

karang pukul 1000am sibuk nak makan pulak.
ada jamuan raya lagi eheheheheh

2 comments:

Gieyana said...

Bestnyer ada jamuan raya..sure enjoy giler makan2..:-)

Chekgu Azrine said...

bestnya..asyik mkn je kan slgi xhbs raya..hehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno