Tuesday, November 24, 2009

RAYA HAJI DAH DEKAT

Ya.......raya haji dah dekat......why am i not xcited????? Adakah sebab tiada bunga api? Mercun? Adakah sebab bos xkasi cuti? Since dia tau i akan bercuti panjang x lama lagi.....adakah sebab adik beradiks saya x balik kg beraya? Or adakah sebab laki saya x bawak saya ke TGI Fridays kelmarin? Oh....apakah???hmmmm........tapi hari nie mmg rasa cam x semangat, walaupun dah pekena nasi lemak tangling lauk ayam pagi nie. Why ah? Apakah yang membelenggu diri ku ini? Hmmm tapi rasanya sebab utama adalah kerana saya terpaksa type entry menggunakan hp E63 saya yang chomel ini. Naik sepet mata ku ini menekan2 patah perkataan......nasib ko la labu......tapi x apa, saya yakin tgh karang mood saya akan berubah apabila mummy ayu membawa saya kuar bershopping kasut.....huhuhu....lambatnye la kul 12tgh.........p/s: kepada semua peserta pregnant lady contest.....thanx for joining, saya akan melawat blog2 anda semua nanti yer....muahhhhhhhh Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno