Wednesday, May 16, 2012

Yesterday is my husband's birthday.....yeay.....


Yer..kenapa baru hari ni wish?
'
'
ehehhehee semalam sibuk sikit...
lagipun saya bagi peluang kawan-kawan dia wish kat dia dulu
saya wish paling akhir.....
'
'
sebenarnya satu family dah belanja dia makan ahad lepas..advance celebrate with my adik and anak buah.
cuma semalam cam biasalah saya buat surprise lite-lite jer....
nak ajak dia candle lite dinner..idoknyer dia mau.
'
'
'
so semlam saya begitu baekk ati sms dia asking dia nak makan apa balik kerja pagi nanti
......
mula-mula dia balas tak nak....
'
'
'
hmm..rasa tak puas hati pulakkan..
so tanya lagi....
betul dia taknak makan apa-apa?
suddenly dia reply,
dia nak bubur nasi.
ehehehe 
pucuk dicita ulam mendatang!
ingatkan nak buat dah asam pedas ker, lemak kuning ker..
tapi...
dah direquest porridge...sonang citer...
maka, ke cold storage beli bahan-bahan...nak bagi meriah bubur nasi.
'
'
'
'
masak porridge kejap jer..
pringgg!!!!
'
'
'
hahahah dah siap.....
dan beli jer kek kecik...kalo saya buat kek, memang dia jamah sikit jer......
takper esok ingat nak buat brownies untuk orang ofis dia pulak.
*__*

'
'
'
letak bubur atas meja and sebelah tu hadiah
coverkan dengan tudung salji...
eheheheh
biar dia macam bingung ketika bukak tudung salji itu..
ehehehhe
'
'
'
mula-mula nak beli balloon and nak gantung kat hadiah,
tapi suami saya nak buat apa ngan balloon tu..dia bukan cam saya..yang akan terlompat-lompat dapat balloon...maka batalkan niat nak beli balloon bentuk LOVE harga RM30 hengget tu.....bazir jer...
'
'
'
hadiah dah balut lama kat kedai...
ceh! minah tu tak gheti balut...baik saya balut sendiri..compang camping kertas pembalutnya haaa....
isk!!!
''
'
apakah hadiah tu?..eheheh
saya lupa snap gambo hadiah...boleh????
tapi saya bagi dia miniature kapal nakhoda kayu hand made.
tak tau dia suka atau tak..since ari tu keluar dengan dia...dia dok telek kapal titanick harga nearly RM800
adeh...acik tak cukup uwanglaaaa......maka acik beli harga yang kurang sikit pada RM 800...tu yang dapat kapal nakhoda......
harap dia sukalah!......

apa-apapun...selamat hari jadi.....
semoga panjang umur dan murah rezeki..
dan kurang-kurangkanlah merokok tu yer bannnnnggggggg..........

Me Naughty..me Netty

salam sayang...dari 
bini mu yang obses nak kurus!!

-wen-

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno