Wednesday, May 16, 2012

Agak-agak kalau buat menu cenggini....anak-anak nak makan tak?



cantik and comel kan??? kan?? kan??
aku tengok pun cam saaayang sangat nak makan....
tak taulah kalo anak aku..yang 1st son tu ok laaa..
yang si starbuck latte..dia fedulik apa kan?..
eheheh
ko rajin tak buat menu cenggini untuk kasi anak-anak korang makan???

Me Naughty..me Netty

3 comments:

Aida Jelita said...

tak kuasa nak buat macam ni nett.
ko rajin ke nett

LIPISLADY said...

Sallam,

Jangan2 kanak2 pun sayang nak makan nya, cantik sangat.

shahdiana said...

kalo datang rajinnya boley lah....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno