Wednesday, September 17, 2014

Terigau-igaukan Dim Sum Restoran MinMax

Salam and selamat pagi Rabu kalian......memandangkan semalam cuti Hari Malaysia....maka pagi ni confirm!!! ramai orang ingat hari ni hari Isnin kan? kan?....ehehheeh
So...terpakunya aku di sini just to inform that today is Wednesday. Baik aku ni...ingat mengigat sesama makhluk.

Well...story hari ni just nak bagi tau yang aku tetiba teringin nak makan dimsum.
Mana lagi kalau kat restoran favourite aku and mummyayu 

Restoran Dim Sum MinMax, Menara PNB Darby Park
alaaa yang kat sebelah Nikko hotel  (Hotel lama...sekarang Intercontinental Hotel)

Add: Level 2, PNB Darby Park, 10, Jalan Binjai, Kuala Lumpur, 

No Tepon: 03-2166 8669

Mon.-Sun. 11:00-15:00 (Lunch)
Mon.-Sun. 18:00-22:30 (Dinner)


so far memang aku hadap sesangat la nak makan kat restoran ni. Selalu kitaorang pergi main redah jer...since diaorang tak except booking untuk dua orang....buang masa jer kot booked 2 orang, kalau satu meja takpa la lagi....ahahahaha


bila happy maka muka kita akan nampak ke happiannya.


ayu show off casing handphone baru dia...ahahahahha

Selama kitaorang makan kat restoran ni...dah tau dah mana satu pelayan yang peramah, pelayan yang muka cuka, pelayan yang blur-blur...memang celah mata jer lah.
ahahahhaah tapi aku suka la cara management restoran ni....kalau pekerja dia buat silap sikit...hambik ko!! depan customer senior pelayan marah.....secara tak langsung aku pun ikut terkulat-kulat tengok pekerja yang kena marah tu....dah macam aku pun kena marah sama......

Sebab tu perniagaan diaorang maju kot.....pantang pinggan meja ko kosong...berdesup!!! pelayan ambil pinggan tu...kiranya ko tak sempatlah nak selfie dengan pinggan kosong tu....eh! motif???? ehhehehehe nak tunjuk tahap kesedapan dim sum MinMax sampai licin ko kerjakan..haaaa to motifnya.

as usual....menu yang kami makan...banyaaaaakkkkkk
tapi aku snap mana yang favorite jer eh.

haaa..aku ambil sekali dua kaki ayam...
apa eeeeeee! eeeeee!...
akupun dulu eeeeee juga tapi eeeeeee tu la yang masuk perut sampai sekarang ahahahahah
nasib baik aku tak rajin menguis pagi-pagi...kot terkenan ker kan...awwwwww mak ayam betul!


ni menu lain.....selalu yang cendawan goreng tu aku tak pernah habiskan...(yang macam sotong goreng tepung tu) and selalunya bungkus bagi Ayu.

Untuk ke dua kalinya...restoran ni memang best...tapi kalau musim raya cina ke...apa-apa perayaan diorang lah....restoran ni selalunya full......cicir air liur jer la kalau Pelayan restoran kata no more sit....
adehhhh ahahaha

kecur lagi aku pagi ni. ehehhehehehe


pssss:/ entry ni aku malas nak check spelling....korang faham-faham sendiri jer laya mana ayat yang salah eja.

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno