Thursday, September 18, 2014

Hari Malas Saya

Salam all.

Hari ni malas betul.
Malas nak makan supplement, 
Malas nak pakai lotion tangan,
Malas nak bersusuk (Make up),
Malas nak bertumit tinggi KLCC,
Malas nak ke tandas,
Malas nak kemas bilik ofis,
Malas nak keluar makan tengahari nanti. 
Eh!!!! malas lah semuanya........

Ni sekarang malas nak taip pula.


Sebab malas, breakfast pun malas nak habiskan semua.

Tajuk breakfast hari ni : Roti John tak habis malam semalam, Kekacang Raw dan Air Chia Seed

ok dah malas.....entry selepas ni yang keluar kebanyakannya auto publish.
Bye...
Malas!!

3 comments:

Cik Nadz said...

walaupun malas tapi tetap ade jgk entrynya. kira agak rajin jgk tu.hehe


btw, mana nak dpt chia seed tu ek?

Tihara said...

ni kira rajin juga boleh up entry :)

notti netti said...

Cik Nadz - beli kat cosway. kat aeon big pon ada.


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno