Wednesday, September 24, 2014

Best Tak YSL Heels?

Ada sesiapa yang dah pernah pakai or beli Yves Saint Laurent Tribut Heels tak?.
best tak?...ada rasa sakit tak di kiri kanan kaki?

Kepingin la pula bila belek-belek Ig and baca status kekakak semua macam.....tetiba ada satu perasaan hasad dengki kat dada aku ni.
Lagi aku baca lagi rasa semak jer...aku pun teringin nak hiasi Ig aku dengan "Oh! YSL di kaki ku...ko ada?"
atau "Alhamdulillah rezeki menang kontes teka buah durian dalam bakul, dapat merasa kasut YSL...syukurrrrrrr" #tqTescok......ataupun "Tq Encik Suami....I love you sampai bintang kejora pusing ke jula juli bintang tiga and balik semula ke bumi......cantik YSL yang you hadiahkan"....Huh kalau kannnnnn......

Udahnya aku juga yang ikat perut ikat wallet semata nak tunggu cukup duit beli sepatu hantu ni.

Pagi ni aku macam biasa belek-belek book agenda aku. Then nak tengok tarik konvo aku bulan Nov 2014 nanti...tu yang tetiba terpandang sketch YSL ni. Maka berbunga-bunga lah hati nak tanam satu semangat, apa orang kata? cuba try test kasut ni. Eeheheheh

Close up sikit.


Aku sketch lukisan ni time tengah emo baca Intagram kekakak yang happy bebenor dapat YSL ni dari husband, husband angkat, boypren......also duit sendiri hasil menabung sejak kecil.

Tu yang aku dengan perasaan dendam kesumat lukis gambar kasut YSL ni....
Baca komen orang yang dah beli...rata-rata kata best la sedap la....isk..aku bab-bab ni memang nafsu aku menjerentat sikit. Lagi-lagi dah beberapa bulan aku puasa beli kasut semata-mata nak tumpukan pada wallet mahal nak arwah tu la. Isk.....

Takpe nak sedap kan hati...ko lukis jer banyak-banyak kasut ya Net...Heheh anggap jer ko tengah pakai kasut tu. Muahahahahah.
Ok bai.

Taken from google picture


Anggap jer tu kaki aku tengah pakai YSL....huh

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno