Wednesday, September 17, 2014

Makan-Makan di TGI Fridays With BFF

Haluuuuuuuuu...yer....Aku bersiaran sekali lagi ahahahahaha
Jumaat lepas kan aku berlunch dengan BFF aku.
Kali ni dia yang teringin ke TGI Fridays semperna dengan hari jumaat nan indah.

Bat before that" let's take a selfie first"
Suka tau ambik gambo kat dalam lif....fefeeling nanti ada hantu dok tengah-tengah kitaorang buat muka bodoooo jer kan. Then aku boleh upload kat Harian Metro lalu dapat duit upah seekers. Gitu.....


Kitaorang tak membuang masa kalau ke Midvalley. Sebabnya nak cepatkan...nak gossip nak bagi nasihat nak waaah! tu nak waaaaaa! ni....nak hanjingkan BFF aku lagi...haaa tu semua memerlukan masa. Sebab tu aku kalau masukjer entrance parking mid valley....memang terus parking illegal jer...takdok nak baik hati sesuci lebaran nak cari parking yang hok molek sikit. No no time is masa key. harus cepat dan tangkas.

Dah parking terus naik lif and terus hinggap kat TGI Jumaat.


ambil gambar awek ni dulu.
baru awek kat bawah ni. 


lepas tu selfie sendiri dengan harapan pelayan TGI tu nampak lalu datang and tanya" you want me to take picture for you?" huh sampai sudah takdok yang offer...chait!....


Setelah gossip separuh jalan....and air ice lemon tea di refill separuh....maka tibalah makanan yang diidam-idamkan.

Ayu makan Sizzling Chiking with shrimp
and aku makan Grilled lamb. Best ooooo rasa taknak share dengan jiran depan. Tapi takut doser...maka share la dengan Jiran. Jiran jer rajin share dengan aku sebab ayam dia terlalu banyak or kureng or keras...entahlah ahahaha..shrimp dia bagi rasa satu ekor jer kot...kot ker?. ahahahahah Tapi aku cilok jugak dia punya cheese. Ehehehehhe


haa tu menu kitaorang.


Nampak besar gaban menu aku...Padahal biasa-biasa jer. Ker...aku dah mengecil? hahahahah


Ni Ayu dengan makanan dia. Ayam jer tak berapa nak habis kot.


Lepas tu ambil gambar kat sini. BFF aku ni kan..kalau ngambil gambo..tak pernahnya nak center, main ambik jer. Aku nak bagi gambo nampak macam aku join Majlis kemerdekaan tu pun tak menjadi......tapi takpe lah..kena train lagi BFF ni. Cara-cara mengambil gambar yang betul. Kena panggil guru Mamatisya....baru garang sikit.


Haaaaaa.....aku suka gambo cenggini. Dekat jer nampak BFF macam join the group. Ahahahaha. Nampakkan belakang Tun Abdul Razak tu macam ada orang tengok Ayu. Haa tu baru real. Ahahah baru termimpi-mimpi.

Apa-apapun tetap best kalau keluar dengan BFF...sebab korang pun tau apa yang ada pada BFF. Eheheheh

Jom selfie sekalilagi dalam kereta okey.


psss/- Aku malas check nahu mahupun tatabahasa mahupun ejaan. sekian.

1 comment:

mummy_ayu said...

Aku tak buat lagi entry makan2 nie..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno