Thursday, September 18, 2014

Kaison Sudah Ada Menjual Kotak Kek

Teruja kauuuuuuuu.

Aku kan jenis penggemar kotak-kotak yang cantik-cantik ni. Ya la korang pun sedia maklum yang Kedai Kaison ni memang ada menjual box-box yang cantik but yang ni aku jumpa memang khas untuk letak kek atau dessert. Lompat bintang aku kat sini tapi apa kan daya buntot sebeban. Tak dapat nak lompat tinggi-tinggi.


Jom tengok kotak kek yang aku maksudkan.


Time aku snap ni tak ada la pula nampak yang dah complete jadi kotak. tapi ni untuk cenderahati kecil-kecil tu bolehlah.


warna pink ni memang menarik tetariks....lawa bentuk kotaknya. Comel jer ha.


Aku berkenan betul dengan kotak coklat ni. Memang dah nak ambil untuk birthday anak-anak tapi aku relax dulu sebab er sebab er aku still emngharap bakul rm5 yang jual di Daiso tu cukup 60 buah. Hari tu aku pergi Daiso Midvalley ada 20 buah bakul jer. Adeh. Kotak coklat atas tu besar tau bukan kecik tapak tangan.



Yang ni pun pendapat aku memang cute sangat!!!. Kalau time puasa diaorang keluarkan kotak menggelembung ni, kompon aku beli buat letak duit kertas and duit syilling and gula-gula.


Haaa kotak coklat besar gabak tu best kalau isi kek besar. Kotak pun besar. 
ehehehehe

ada lagi kotak kek di Kaison cuma aku tak berpeluang nak snap since orang ramai. maklumlah cuti sekolah, kalau pergi time kerja memang aman bahagia. Aku suka pergi Kaison Festival Setapak. 

Adios...dah itu jer aku nak story. Daaaaa

Memang favourite aku la antara Kaison and Daiso ni....ahahahaha....buang masa kat kedua-dua kedai pun aku sanggup muahahahah

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno