Wednesday, July 25, 2012

Ngidam Handbag di Bulan Puasa

Saya mengidam yang ni....!
;
;
tu...tu...yang kat bawah tu
;
;
;
haa..yang tu haaa...yang biru tu..
;
;
;
sama dengan 1st warna baju raya saya...ya! sama sangat...!
;
;
;
saya  nak saaaangat...sesangat! sesangat!
;
;
;
;
ye! yang ni laa! memang saya nak..
;
;
cantik tak?


acai blue Furla Candy Satchel....
;
;
;
memang minat Furla ni dari dulu...tapi dok ignore jer.....
terima kasihlah buat PV *azawari* sebab tunjukkan gambar-gambar Furla ni......Net langsung tak ingat makanan......net ingat anbag ni jer....
;
;
;
tapi apa kan daya..dah janji takmo boros...duit nak simpan beli emas......sob..sob..sob
bertahanlah wahai hati....
;
;
bertahan lah!
;
;
net...zikir net! zikir!...sila zikir banyak-banyak.....
kalo tak mampo jugak...ingat muka en.suami ko......ingat bagaimana dia suruh ko gadai kasut-kasut ko....

seram kan??????.....

sabar net...sabar........kasut-kasut tu tak bersalah........
sabar net........

;
;

*#* pensan!
Me Naughty..me Netty

3 comments:

AzuraFazil DIN said...

sile bwk2 kan ber 'pose' soping cik puan nety .. aku plak yg risau .. wakakak

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Nad @ MamaZN said...

haha!
zikir, zikir ;)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno