Monday, July 2, 2012

Hadiah harijadi untuk bapak saya.....

Ini kedai cermin mata...
warnah putih lip lap lip lap

namanya OPTICAL 88,
terletak di GF Midvalley Megamall.
rumah kedua ku.

Ini pekerja kedai
namanya...tak tanya....
dia pelayan saya untuk hari itu.
err di kedai itu.

ini cermin mata..seksi kan?

ini cermin mata lagi...
yang bakal dibeli..

ini anak saya...
motiff???
biarkan dia.....dia takde kena mengena dengan ini cerita.

ini bapak saya...
dia dah pilih cermin mata hitam yang dia berkenan...
saya bayarkan..
sebab?
that day is his birthday.
so..dia nak cermin mata yang dia pakai tu...
saya tengok harga......
saya senyum......
bapak saya juga senyum......
anak saya senyum simpul....*nak kencing katanya*
saya hulur duit.....
tokey kedai senyum lebar....
semua senyum-senyum...
kedai ini patut ditukar kepada kedai cermin mata senyum.
'
'
apa-apapun...
selamat hari jadi......buat bapak saya....
semoga sihat sejahtera dan dapat tengok saya habiskan master.
'
'
'
senyum lagi....
tengok cermin mata...
senyum...tak perlu kata apa-apa....
'
'
$$$$$
uwaaaaaaaaaa!!!!!!!

ikhlas netttt ikhlassssss.......cer ikhlasssss......!
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

ibh_sue said...

Heheee. . Demi bp tercinta. Kopak sikit x pa.
Passttt!!! Nak tanya sikit ni. Buat cam ne ya elok ja n3. Gambo ble tersusun n bleh tuko alignmemt klu gn blogger droid. .

notti netti said...

ibh_sue- hi....saya guna picart kat samsung note saya.

Aida Jelita said...

seksi sangat lah cermin mata tu nak jugak


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno