Friday, November 1, 2013

WIWT.......Hati Tak Tenteram Sebab Failed Test Pertama


 
Assalammualaikum and selamat pagi
 
Hmm, semenjak dua hari lepas memang perasaan ni asyik gundah-gulana
and I know why.
saya gagal test pertama yang saya ambil tempoh hari di UiTM.
 
alaaaa, apa ada hal test jer pun, 20 markah jer pun
Ya, itulah yang akan saya katakana pada diri saya sewaktu ambil degree dulu dan if saya failed 1st test paper.
 
but bila dah bergaul dengan si bijak pandai
aduh failed satu paper rasa macam saya dah gagal subject tu.
mana tidak, dalam kelas ramai yang success dengan jayanya dalam 1st test while saya sorang sahaja yang dapat '0' - telur ayam untuk markah 1st test.
 
kalau nak bagi alasan kenapa failed, beribu alasan saya boleh create
tapi sudah namanya pelajar, apa-apapun you have to struggle untuk berjaya dalam apa jua paper yang you ambil. and nasihat cikgu sejak dulu...jangan baca buku last minute.
 
.......
kannnn dan membaca last minute adalah sangat bagus untuk diri saya
tapi apa nak buat, dah namanya degil, otak saya pun makin lama makin anyak perkara yang harus difikir.
 
Haraplah saya akan buat betul dalam presentation dan assignment dan final test.
-cuak ooo tengok muka Prof, ayooooooo-
 
blame diri sendiri lagi, siapa suruh bekerja sambil belajar.
 

1 comment:

Anonymous said...

Takpe Ween lepas ni catch up semula kat next test hihihi You Go girl


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno