Friday, November 15, 2013

Dugaan Nasi Lemak Depan Mata

Assalammualaikum w.b.t
 
dengan limpah kurnianya dapatlah kita sekali lagi bertemu dalam arena pembacaan blog milik aku.
Bestkan ayat-ayat skema pagi-pagi Jumaat yang sejuk beku ni.
 
tergezut tak? pepagi gambar nasi lemak dan sebelah tu nota kecil Asma' Al Husna?. Kira nak tunjuk baiklah makan nasi lemak sambil zikir nama-nama Allah kan?.
 

 
bila tatap gambar ni rasa menyesal and menyampah pula. Aku rujuk pada nasi lemak yang dah aku settlekan 5 minit yang lalu. Nasi lemak tu dah selamat dalam perut aku sekarang tatkala aku tengah taip entry blog ni. Ahhhhh nyampah lagi. Sebab aku dah janji rasanya dekat lima belas kali kot yang aku takkan sentuh nasi lemak. Ahhhhhh! nyesal betul la.....
nyesal punya pasal terus buka blog Kevin Zahri
 
bila buka blog si Kevin ni terus nangis tak berbunyi.
 
 
10 Makanan Malaysia yang paling menggemukkan. Alaaaa Nasi lemak pula tu yang no 1, dah la 390 kalori ayooooooooo....teh orang kampong pula dah lama habis stok takda masa nak beli.
 
Nak nyesalpun nasi lemak tu dah selamat dalam perut aku. Sebelum makan takda la pulak aku fikir pasal nyesal nyesal ni. Cantik comel jer aku tengok nasi rupa nasi lemak tu.
 
isk.....tengok muka si Kevin tu macam peril baiiiikkkkk punya. Lagi aku haru.
 
ahhhh! terus rasa nak buat senaman Kardio 50 kali.
 
 
anyway : tq Wan for the Nasi Lemak ehehehehhe.......
 
sambung zikir sambil kardio. 
 

1 comment:

mama tisya said...

nasilemak mmg bfast org msia no 1


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno