Thursday, November 7, 2013

Ok, Masalah Problem Berkaitan Kasut Settle

semenjak aku menyidai kasut-kasut aku atas dinding bilik ofis aku
ramailah yang macam terkedu, tertanjat, terpesona
dan ada juga lah tak kurang tak lebih tak tersengajak terperli aku kan.
 
tapi tak pa, aku tak ambil hatipun
yang aku gantung tu bukan kasut curi, ni kasut aku nak pakai untuk kerja
depends pada attire aku pada hari tu ataupun aku biarkan aja kasut-kasut tu tergantung.
 
 
memandangkan kasut-kasut aku ni sentiasa menjadi perhatian kat orang yang menyinggah bilik ofis aku........(ya la memasing takut kasut jatuh atas kepala)
maka, dengan paksa rela akupun belilah rak kasut yang murah sesangat
RM19.90 jer pun.
ni dia,
'
'
'

 
baru nampak teratur and kemas
aku rasalah
sebab keluasan bilik ofis akupun bukan besar sangat. Comel-comel jer. Muat-muat untuk aku dan seekor anak gajah lepak dalam ruang yang best sesangat tu.
- tapi bila susun cenggini nampak sikit pulak kasut aku. Kalau gantung nampaklah penuh and panjangnya ruang...eheheh
 
tapi apa-apa pun aku puas hati setelah disusun begitu begini beginot mengikut citarasa aku
oh! lihat gambar bawah.
Korang nampak tak?....
ada satu space kosong
terpaksa penuhkan dengan beli satu pasang lagi
 
sekian.
 
saya yang rasa tidak bersalah
 

2 comments:

Emy Omar said...

Ngehehehe nanti penuh 1 rak,beli satu rak lagi.hihihi kita berkenan dgn kasut mu itu

notti netti said...

hahahahah..tq tq tq


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno