Friday, November 15, 2013

Wallet Pink!!!! Oh Tidak!!!

 
Ahhh malas tau,
Allergic aku datang lagi. Pantang betul tengok wallet yang pink-pink terkejut ni.
 
tapi kena fikir dulu since aku ni segala benda nak masuk dalam wallet, kad diskaun, kad kredit tu harus, duit monopoly (bagi nampak kepok-kepok tebal duit), duit syiling jangan cakaplah (wallet aku tu pun kira tabung juga - tabung bergerak) kad Aeon sampai dua (satu on going satu xpired - motif? aku pecinta Aeon Shopping Mall - boleh?, kalau boleh disumbatkan gajah, memang aku sumbatkan sekor.
 
Lihat jer la wallet Kate Spade aku ni, dah macam beranak kembar. Isi padat sangat. Tu nasib aku ikat getah, kalau tak aku biarkan jer melopong. Kes wallet ni dah terlebih muatan dalam. Sampaikan kawan aku suruh tukar atau bawa pergi saloon wallet kasi cuci. Memang kesian kat wallet ni, tapi wallet ni jer yang tahan lasak and mampu sumbat macam-macam tanpa terjejas satu urat benangpun. So far la. Tu kalau aku paksa tutup tu, wallet ni still mampu tutup dengan cemerlang tapi ala-ala terseksalah rupanya. Biarkan jer la getah tu membantu sikit.
 
 
Yang wallet aku minat ni namanya
Coach Darcy Patent Leather Soft Wallet
 
aaahhh tahap nak pengsan dah aku nak dapatkan wallet ni.
Pandangan sisi depan memang maveles lah!
Tapi
bila aku tengok dalamannya
ayoooo memang tak muatlah segala kad, resit, duit monopoly, gajah semua tu.
Confirm!!!!
 
Sayang betul la. Aku dah berkenan tahap dewa dewi dah ni.
 
korang tengokkan?
betapa nipisnya wallet ni. nipis sangat.
takpa lah kita tunggulah dulu kot wallet ni ada edisi berisi sikit.
 
malas....layan!
 
 
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

emm..pink..nice but nipis giler kot..

mama tisya said...

uiks ikat getah..mmg kena cr baru dh tu

Anonymous said...

Lawa!!!Apa lagi Ween rembat 1.Yang dah ikat dgn getah tu dah sampai masa kena replace a new 1


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno