Monday, November 11, 2013

Saya Pengguna Ronasutra Mineral Powder

Setiap wanita tidak terlepas dari memakai bedak pada wajah.
 
di sini saya 'target' pemakaian bedak pada wajah sahaja.
saya tidak akan bercerita tentang pemakaian bedak pada ketiak, celah kangkang ataupun di dalam sampul surat cinta.
 
tidak perlulah saya menceritakan cara-cara pemakaian bedak
kerana kalian lebih hebat dari saya.
 
saya cuma mahu mengwar-warkan bahawa saya serasi menggunakan bedak jenama Ronasutra ni.
Dah lebih kurang 4 ke 5 tahun saya menggunakan Ronasutra. Dari mula-mula diiklankan dipaper saya mula dah order. So far bedak Ronasutra jer la yang sesuai dengan kulit menggerutu saya ni. Alhamdulillah (menadah tangan,  mata ke atas........tetiba!)
 
dan dua bedak Ronasutra di atas ni memang tak lepas dari pouch make up saya
yang penutup gelap tu 2-in-1 Base & Concealer dan yang penutup peach tu 2-in1 Foundation & Powder. Bedak-bedak ni boleh digunakan tanpa was-was sebab bahan-bahannya 100% dari galian dan mineral. So tak perlulah saya tenyeh buang make up semata-mata nak tunaikan solatkan?.
 
Setahu saya banyak lagi produk dari Ronasutra ni
cuma saya jer yang busy bangat nak pergi terjah kat Shah Alam tu (aku rajin ke Plaza Masalam, Shah Alam.....dulu...dulu punya cerita)
 
Harga? hmm saya susah nak cakap....sebab kengkadang bila beli kat Tesco Melaka dapat harga murah. Kengkadang kat KL harga standard xde diskaun dalam RM 48
 
alah apalah sangat harga bedak Ronasutra tu berbanding harga bedak MAC yang korang bangga-banggakan sangat tu kan..
(eh sayapun pakai eyeshadow dan berus-berusan MAC la) 

Ya, saya sedang make up guna bedak Ronasutra.
Sekian
 
 
Entry ini tidak berbayar yer.
 

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno