Monday, November 4, 2013

CATUABA - Produk Khas Untuk Lelaki Bertujuan Untuk Tegangkan Apa-Apa Yang Patut.

Ok, sumpah aku tak tau perkara lebih lanjut pasal produk Catuaba ni. Aku just tolong member jualkan sahaja dan akupun tak pernah nak paksa suami aku try produk ni lagi.
 
Sebenarnya lama dah member ofis aku minta aku advertise kan produk ni dalam blog. Aku jer kurang daya upaya and keyakinan yang tinggi nak promote. Asal nak cuba taip ayat jer aku blur asal nak taip sepatah ayat jer aku blur. So hari ni aku buang jauh-jauh rasa blur yang aku alami ni demi sebuah persahabatan. Ceh! 
catuaba7
 
CATUABA Merupakan Ramuan Herba Asli Yang Pekat Dan Mujarab Yang Dapat Membantu Golongan Lelaki Dewasa Yang Berdepan Dengan Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Dengan Memberikan Tahap Kesihatan dan Tenaga Yang Optimum Sekaligus Mengembalikan Tenaga Kelelakian Yang LUAR BIASA & LIAR BIASA! - Source: www.pacak4u.com
panik kejap aku baca ayat dari source website tu.
 
Ok tanpa celoteh panjang, serba sedikit apa yang aku tau pasal produk ni adalah untuk lelaki yang nak tahan lama. Tahan lama apa? zikir ker?....boleh jer kalau korang nak interpreted sebagai zikir pun. Produk catuaba ni sejenis produk khusus untuk lelaki. Kasi kuat bila nak membajakan bini memasing di sawah. Nak baja kan pompuan lain pon boleh tapi aku tak galakkan. Dikhuatiri kalau terkantoi kat bini sendiri, maka Catuaba tidak berguna lagi kepada si suami yang terjojol keras dek libasan puaka si isteri.
 
dan dari gossip-gossip ngeri member ofis aku yang dah try produk ni, rata-rata kata bagus and best. Tang mana yang best tu tak la pulak aku tanya........tang telinga ke, tang idung ke, tang kuku ker....lagi sekali pepandai koranglah nak berimagine. Ada jugak yang cakap tahan lama. Memang ngeri kalau ko sendiri dengar testimony orang yang dah guna....aku ngeri malu-malu la dengar...tapi nak jer dengar lagi kan.
 
catuaba2
 
So far produk ni halal dan disahkan kementerian. Tapi kalau korang takut or was-was atas keberkesanan produk ni?....ya la kang ada yang tak percaya tahap keberkesanan produk ni kan. So korang jangan takut, korang digalakkan cuba try test pada kucing jantan. Kasi kucing tu rasa Catuaba dan korang observe pergerakan kucing tu. Lihat berapa banyak kucing betina dah berjaya kucing jantan tu nodai. Kalau boleh korang tengok sekali biji kucing tu.......keras atau tak. Kalau korang malu-malu, korang tengok sendiri dari pergerakan kucing tu. Kalau ia berjalan terkangkang maksudnya berkesanlah. Kalau kucing tu jalan terkepit gaya model...maknanya korang dah bagi makan pada salah jantina.
 
Baiklah, aku dah merapu. Berdebar-debar oooo taip entry ni.
 
ok, pada yang nak tahu lebih lanjut berkaitan produk CATUABA, klik SINI atau pergi ke website bawah ni.
 
 
dan kalau korang nak tanya lagi soalan atau buat tempahan,
korang boleh call no ni 012-2854972 (Abang Mie) *sebut jer korang baca blog nottinetti*
(and jangan harap aku yang angkat hp sebab aku tak gheti nak cakap secara live talicast berkenaan produk ni unless yang dah lama kenal akulah kan)
 
insyallah sesiapa yang guna produk ni akan mengalami sintom "Setiap Malam Adalah Malam Pertama"....walaupun mak mentua ko datang ghumah........tetap takkan menggagalkan malam pertama korang.
 
Haaaa lepas ni apa-apa jadi pada si isteri....korang tanggunglah sendiri, nak sangat suami kuat kan? kan? kan?......
 
 
- ok aku blah dulu- pipi aku dah panas ni-
 
Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno