Monday, November 4, 2013

Ofis Sunyi Sepi

Assalam,
Sepatutnya aku ambil cuti hari Isnin, maka bolehlah lepak lama sikit di Melaka
Semalam pula, Si Al Imran naik mendadak suhu badan, ayooo dah serba salah nak balik KL.
Tapi aku balik jugak after anak-anak aku tu tidur around 10 pm.

agak jammed juga la kat highway Seremban tu malam tadi and aku peratikan banyak dah kereta yang pasang siaran langsung bola Kelantan vs Pahang semalam. Nampak gayanya akupun kena beli pemain DVD la, letak satu dalam kereta. Lagipun semalam anak aku terjerit-jerit nak tv satu dalam kereta (kes adik aku beli kereta Exora complete dengan DVD player) ayoooo.

Source: Google Image
 
Pagi ni suasana kat ofis aku sunyi betul, jalanpun clear jer and aku sengaja keluar jam 6.45 am dari rumah. Memang clear habis la. Seronok sangat. Kalaulah hari-hari macam ni takde la aku kena keluar awal dari rumah.

Anyway ime sekarang 7.45am and still tak ramai lagi kengkawan ofis aku yang datang. MC, EL tu aku rasa normal dah. Maybe sebab big bos aku pun takde minggu ni. *_*

Ok, aku ada kerja yang perlu disettlekan.

Adios

Me Naughty..me Netty

1 comment:

mama tisya said...

kt opis aku pn sumyi sepi..rmi cuti..aku kj


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno