Tuesday, July 16, 2013

Handmade Kopiah For Kids Sudah Siap


 
ok tak? ke tak ok?
ok la kan...
ini semua handmade (tangan buat bukan mesin buat) and sangat lembut.
Kalau jirus softlan laaaagi lembut.
cheewah.
 
Bukan aku buat but mentor aku buat (ada akak kat ofis ni bantu kaitkan)
so aku upah Kak Mas (nama akak kaitkan kopiah ni) untuk kaitkan kopiah sebanyak 30 helai.
Aku tak master lagi nak kait kopiah which is akupun xde masa nak belajar kait kopiah lagi kan?.
.....
aku pilih all white sebab rasa suci murni jer
hahahah
boleh ajer kalau nak dicampurkan warna warni tapi biarlah.
niat aku nak sedekah pada kawan-kawan sekolah Al Imran (anak aku yang sulung)
harap muatlah kat kepala masing-masing.
Ni aku ambik ukuran kepala si starbuck latte since kepala dia beso sikit berbanding abangnya.
.....
nanti nak tanya cikgu kelas Al Imran - berapa pelajar gegirl pulak so bolehlah aku belikan tudung comel untuk bebudak pompuan ni....so cuteee.
 
okey..adios!
 

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno