Thursday, July 18, 2013

Al-Quran Pelangi


 
Dah lama teringin nak memiliki al quran PELANGI
tapi tiap kali nak order kat facebook, manjang lewat atau out of stock.
so last month before puasa dah terjumpa al quran pelangi di Tesco Melaka
cuma ianya lebih kepada Terjemahan al quran (I prefer this sebab boleh bawak ke mana-mana)
and warnanya yang "akutakkirabilaakudahsukapink"
 
maka lastweek aku beli al quran pelangi ni
a little bit expensive berbanding yang jual di facebook
tapi interm of cover, cantik lagi yang aku beli ni.
RM80 satu buku
 
takpelah dah nakkan?
bapa aku siap tanya
"Nampak ker?"
akupun angguk-angguk konon nampak. Eheh sebab al quran ni kecik comel jer ha.
Boleh bandingkan dengan handphone S3 aku tu.
.....
so far lepas sembahyang memang aku mengadap terjemahan al quran ni.
takpun aku baca di ofis ni ha.
......
bila dah berumur ni dah mula ada kesedaran.
ahahhah


No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno