Monday, August 11, 2014

Duit Raya and Hamper Raya Khas

Haaaaa khas la sangat.......Hamper ni memang beli siap. Senangkan?.
Hamper and duit Rayo ni aku tujukan khas buat Akak-akak Pegawai Awam dan Kerani kat opis aku. Dulu ada 4 orang. Sorang dah pencen. So tinggal bertiga jer.

Diaorang ni aku bagi hadiah rare sikit, sebab selalunya diaoranglah yang banyak settlekan kerja aku muahahahahahahahah...atau tolong taip surat-surat yang aku rasa malas nak buat...muahahahahahha lagi....atau tolong buatkan surat MC aku muahahahahahahah...ok malas gelak dah.

Selain tu diaorang ni laaaa teman opis berbangsa perempuan yang aku ada...dalam opis aku ya....Opis orang lain tak kira.

Aku nak minta maaf tahap nangis-nangis........, aku malu...so dengan hamper and duit raya (untuk anak-anak korang - dengan harapan dapat beli rumah bungalow) ni...aku harap korang ampunkan dosa aku...kalau terover marah, terjeling tanpa sebab munasabah, ter'mengarah' macam aku bos besar kat pejabat ni, terpinjam itu ini begitu begini tanpa pulangkan kembali, lebih-lebih lagi pen takde jenama, terlupa bayar duit nasi lemak RM1.80, terlepas cakap sampai menyebabkan aku jadi bahan gossip selama 2 hari, termakan terminum tanpa minta izin, terkentut tanpa mengaku diri sendiri empunya angkara, terambil korang punya tisu jamban tanpa ganti balik, dan banyak lagi ter ter ter laaa....

Maafkan aku, pegawai mu yang separuh sewel separuh cantik ni.
harap dengan bekas ala-ala Tupperware original ini dapat menggumbirakan hati kekakak-kekakak kalian semua okey.....

Salam sayang dari.......nottinetti yang cute....!

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno