Wednesday, August 27, 2014

Fefeeling dengar Lagu Mewangi Akim & Magistrate

Morning...masuk minggu lepas campur hari ni dah berapa ratus kali kot aku dok ulang jer lagi ni. Kalau dulu pakai kaset, mau tali kaset tu tercabut aku rewind play rewind play kat radio.

Jadi maaf kan lah member sebelah bilik kalau pepagi lagi dengar lagu ni aku ulang sejuta kali. Satu time nanti aku akan muak jua. Eheheheheheh

Ramai juga yang tanya. kenapa aku tetiba pakai tudung berawning?...ahahah
rasanya adaaa jer aku pakai tudung awning sebelum-sebelum ni kan. Cuma kali ni tetiba disensasikan muahahahha (best ooo berperasaan perasan cenggini)

Baiklah....jujur aku cakap, aku hanya pakai tudung awning kalau mood malas nak mam...dah datang.
haaaa memang tetiap hari kot aku pakai yang berawning. Tapiiii kalau mood rajin dah maiiii..
aaaaa..ini hasilnya.
;
;
;


dan ini lagu Mewangi yang aku dok angau siang malam and bawa ke siang semula kembali semula ke malam.

best betul produk AF yang ni...suara makin sedap!!!
jarang akunak bawa handphone dalam bilik air semata-mata nak dengar lagu.
Tapi lagu ni memang hantu betul.

adios.



Me Naughty..me Netty

1 comment:

nad said...

yeayyyy hi-5! lagu ni mmg berhantu la.. saya dgr sampai tutup-tutup mata sebab feeling kottt! hahaha! :P

nah, special utk akak, hakhak! :P

jadikan malam ku lebih indah
jadikan siang ku lebih terang
biarkan bunga ku mewangi... selamanya


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno