Friday, January 24, 2014

CHANEL Iphone Casing

Assalammualaikum
Perkabaran saya pari ini agak kurang memuaskan memandang saya masih berada di dalam situasi DEMAM sejak 2 hari lepas. Agaknya dia nak antibiotik dari klinik kot baru ok. *saya paling malas ke klinik*.
dan juga saya paling malas layan penyakit DEMAM and running nose ni memandangkan azam tahun baru saya adalah untuk bekerja bersungguh-sungguh. Cheewahhh ayat macam karangan tingkatan 2. -saya dan cita-cita.

ok....lupakan kisah demam.....
mari bercerita tentang casing iphone 5 baru saya.
hehehee
saya bukan menunjuk....saya cuma show off sikit jer
untuk kalian yang nak juga pakai casing macam ni. Atee (bahasa Perak) nak beli clutch Chanel takde la mampu. I orang kebanyakan terpaksa kumpul duit sejak lahir kekdahnya kalau nak cluth Chanel yang designnya macam bentuk perfume Chanel.
-drama sangatkan?-

ok setop dulu. Mana I beli??
haaa I beli kat 
ig: Horizon Case
Owner dia Chines and  sangat baik.
Tapi yang PENTING....harga dia jual adalah lagi murah dari si penjual-penjual casing yang lain (untuk casing Chanel ni lah)....saya dah buat perbandingan, memang dia jual murah daripada yang lain cas sampai ratus hengget. Nyampas tau.
 Tapi tak tau la kalau uols redah downtown kot kan?....dapat harga jatuh terduduk lagi.
*_*


inilah packaging casing hp iphone 5 saya masa saya buka semalam dari sampul pos laju


haaa ni gambar belakang. Uols...ada warna white jugak tau. Tapi Net pilih hitam sebab my phone warna hitam.


ok, ni size sebenarnya bila saya pegang. Siap bertali tu tak tahannnnn. Tali tu tujuannya bukan untuk menggantung diri. Just untuk diselempangkan di body uols. Ala-ala handbag gitew. so takdelah uols lupa bawa hp or tercicir kan?...kalau perampok datang cas nak sentap hp uols....uols just tarik manja-manja tali casing ni...insyaallah uols berjaya dapat tali and perampok dapat handphone.
Pesanan: biarkan aje jika uols berdepan situasi cenggitu...jangan melawan spesis sakit tu. Nanti uols yang sakit lagi teruk.


haaa ni wajah body depan. Normal lah....

what? over?
hmmm saya ras aikut oranglah...kalau uols klasifikasikan casing ni over...maka overla uols rasa....macam saya....saya klasifikasikan ianya sebagai vouge/gatal/cas lawa giler. Eheheh


ok yang ni cara pakai kalau uols gediks-gediks nak selempang bagai time-time ada kat ofis. Motif menunjuk-nunjuk tu menebal sungguh!!!

psst- entry ini tidak disemak....kesalahan tatabahasa, ejaan, terguris hati mana-mana cikgu bahasa.....harap dimaafkan.

1 comment:

fan said...

Takpelah Net, CNY ni orang wad mental semua boleh keluar spital. People will understand when they see you with your handphone cover on the streets. :-)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno