Monday, January 13, 2014

Jumaat Bersama Mummy Ayu, Tragedi Hilang Kunci Kereta.

Ok, Jumaat last week aku ajak Mummy Ayu makan kat Seoul Garden. We ouls ke Festival City, Setapak.
and as usual aku antara yang rakus kalau makan makanan ala Korea ni.
and Ayu selalunyalah yang jadi mak-mak layan aku...tukang masakkan daging semua bagai. ahahah
sib baik aku tak pakai lampin, tidak itupun Ayu tukar ahahahha.
ok tak funny.

aku ni mudah mengidam kalau sebut makanan Korea.
bila dah dapat, cepat pulak kenyangnya hai.
siap cakap kat Ayu, nyesal aku tak bawak bekas.....yang balance boleh tapau bawak balik since kat rumah aku ada alat pembakar ala-ala kedai ni.

ok mari saksikan acara makan-makan kami. 
Mummy AYu berlatarbelakangkan Board Seoul Garden.
dan...
aku berlatarbelakang kerusi dan sayur Seoul Garden.


kami makan ni jer.
*_*


yang lain sorok....

lastly gambar berdua.....
eh! dah habis dah???
no no no...memang kami makan cepat.....sebab dah aim nak ke Kaison tingkat atas Festival City.
tang ni lah berlakunya tragedi Hilang Kunci Kereta.
selalu Ayu yang tolong simpan untuk aku kunci tu tapi that day boleh pulak aku yang gatal pegang sendiri.
Sampai kat KAISON.....aku baik punya pilih barang, sekali baru aku perasan.
Mana kunci kereta aku?

haa apa lagi, mencecet cari Ayu kat rak sebelah....laju-laju suruh dia pegang bakul aku and laju-laju lagi aku berlari kat Seoul Garden and laju-laju lagi aku serbu kaunter restaurant tu.
heheh manager Seoul Garden tu tengok aku and slow-slow dia keluarkan kunci kereta dari dalam laci kaunter.
perrrghhhhhh! nasib baik.
tak dapat aku bayangkan kena call husband aku and cakap kunci kereta hilang..isk isk isk
sib baik ada jodoh lagi kunci kereta tu dengan aku. 
Ni semua kes aku letak atas kerusilah kunci tu....eeeee tobat takmo buat lagi.
.....

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno