Thursday, January 9, 2014

Perlukah Aku Semakkan Wishlist Aku Dengan Handbag ni?????


aku sebenarnya bukanlah penggemar LONG CHAMP
maybe sebab kes banyak sangat jumpa long champ tiruan kat downtown,
so bila pakai yang original pun orang still boleh kata beli kat downtown, kesahnya.

tapi ntah macam mana boleh terjerat pada bag jenama ni pulak kan....
dari 1st aku beli bag long champ kaler biru (order kat firahadifa yang stay kat Dubai)
then aku terima gift long champ Maroquinerie hijau gambar kuda from my lovely sis in law (time dia cecuti kat USA)
some more aku beli lagi satu long champ Planetes 'all purple' yang aku pakai sekarang ni and aku suka gilerlah.
and last one aku beli satu lagi long champ Planetes biru macam aku punya (all blue) tapi aku nak hadiahkan pada mak aku since diapun suka gak kidnap handbag long champ aku untuk ke masjid buat isi telekung *insaf*

and kesahnya hari ni aku terjumpa satu gambar kat ig seseorang ni
yang promote long champ le pliage cuir...tergeliat lidah aku ha.
aduhhhh! kok jatuh chenta lagi haaaaaa.....


haa model dok tayang tu. 
Ya! itulah handbag long champ yang aku kemaruk buat masa ni
and I did ask for the price
hmmm around RM1 ribu plus plus jugeks la.
Aku servey kat online shopping blog and mostly kasi harga RM1500 - RM1800 for medium size.
and aku tanya member ig yang ada open order untuk designer handbag ni and dia ada sebut harga handbag ni yang I rasa lagi murah daripada sebut harga kat atas tu. Memang cecah RM1 ribu cuma tak seberapa tinggi harga dibandingkan dengan penjual-penjual online shopping yang lain.
huh!!!! kena fikir dulu ni. Since baru habiskan duit untuk satu jenama designer yang hmmmmm malas nak citer.

apa-apalah, buat masa ni senyum-senyum berangan dulu
harap mimpi yang indah-indah berkaitan handbag ni malam nanti

by the way dah alang-alang berangan tu kan,
meh aku tunjuk warna favourite aku.
aku minat gila dengan tiga warna long champ ni

1st

taken from: deluxemall.com

2nd


3rd

taken from: www.dealmates.com.my

huh! tak dapat aku bayangkan kalau aku dapat handbag ni
OH! indahnya donia.


sekian........nampaknya kena start baliklah orderan kek ehehehehhe



Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno