Thursday, December 20, 2012

What I Wore Today.......Kebaya Ex Bibik

Published with Blogger-droid v2.0.6
 
Salam kawan-kawanku..
makin hari makin lengang jer ofis
ramai yang dah mula habis cuti
dan saya akan menunggu giliran dengan sabar
BFF dah start cuti...
nextweek turn saya pulak cuti...nak urus sekolah anak
bestnya....dulu mak hantar saya ke sekolah
dan sekarang giliran saya hantar anak ke sekolah....
risau sebenarnya sebab Imran masih tak dapat tulis nama dengan betul
dan dia refuse bercakap dalam Bahasa Malaysia
aduhh kaget banget!....
 
hari ni saya pakai kembali kebaya yang Ex-Maid saya buatkan
saya pernah ada maid yang terror bab-bab jahit pakaian...
dari pakaian maxi, baju kebaya *baju kurung dia tak pandai*, baju tidur..semua dia buatkan
sampai dia lupa tugas hakiki sebagai pembantu ghumah!
saya pulak yang ambil alih tugas-tugas dia, sesambil dia jahit baju kat meja...saya sapu sampah kat tepi dia...
baik tak saya ni?
*rasa nak rodok-rodok jer batang penyapu dalam mulut dia*
...
anyway,...baju ni dah lama saya perapkan sekembalinya ex-bibik saya ke kampung
*saya tak teruskan perkhidmatan dia sebenarnya*
salah satu lagi faktor...sebab baju ni dah over ketat....ala-ala macam encredible hulk pakai kebayalah...
tapi semalam..saya nak cari baju ke pejabat...saya terpandang kebaya bibiks ni..
and try sarung...eheheh dah takde rupa encredbile hulk pakai kebaya dah..
ok jer...
 
so....apa lagi....demi memperingati ex-bibik yang jauh di seberang...
terimalah
notti netti in kebaya ex-bibik
eheheh
 

4 comments:

BoNDa.... said...

itu maknanyer dah kurusler tue.....

ibh_sue said...

Wahhh dah selim. :)

shahdiana said...

comell...memang dah kurus betul ni...

mummy_ayu said...

ah ah..teringat kat bibik ko, kalau dia adamesti kita meriah ngan baju2 baru kan.tapi bila mengenangkan perangai dia...ok..takpe la..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno