Tuesday, February 11, 2014

Perasaan Berdebar-Debar Bila Baca Komen Blog


Selamat Pagi gojes-gojes and Si kacak sekalian.

hahaha what a wonderfull morning today (cakap dalam nada tak ikhlas jer)
maybe sebab suasana ofis yang tak berair-cond (rosak) so mood agak sedikit panas.
Haish......lift di rumah juga hanya berfungi satu sahaja dari tiga buah.
ahhhhh....nyampah tau. Letihla asyik turun tangga yang bau kencing tu jer.

ok proceed to the tajuk entry.
nak tau tak? setiap kali I log in blog account I
mesti ada satu perasaan berdebar-debar
hmm, bukan macam perasaan berdebar-debar nak tarik saka keluar dari body tu.
It just macam berdebar-debarlah. Er lebih kurang macam nak tengok result exam gitew debarnya.

Bukan apa, macam I terlalu fobia maybe nak baca komen-komen from Cik/Encik/Tuan/Puan anonymous yang agak perfect sifatnya (mata ke atas, pusing-pusingkan).

Adatlah manusia suka bacaa yang baik-baik jer and tak suka baca komen yang buruk haaahaha.
kalau dapat baca komen yang baik, hamboi senyumnya macam joker. Kalau dapat komen buruk dari yang tiada nama ni la rasa nak hantar santau jam-jam tu jugeks. Hahahahah.

Bukan apa sometime mereka yang bagi komen tanpa nama ni cara tegur tu (If saya salah atau over diva kat blog sendiri) bukan cara tegur yang baik, tapi lebih kepada menyindir dan tegur membunuh jiwa dan perasaan atau bertujuan untuk memalukan. Maybe they all rasa puas kot dapat sindir tajam macam tu. Kira macam dapat hadiah 100 dinar emas la dapat sindir orang (tetiba teringa drama Ariana Rose -"kenapa abang bagi 100 dinar emas?").

Terlintas juga nak hiddenkan jer komen Anonymous ni macam BFF and geng blogger lain buat, but so far saya masih boleh bertahan. Tapi agak-agak kalau dah tak larat nak baca komen yang membunuh ni terpaksalah hiddenkan and buka untuk komen blogger jer. kalau si annon ni nak komen terpaksalah dia daftar sebagai blogger jugak......haaa, macam ada satu orang ni sanggup daftar blog just untuk komen ja ahahahah. Blog, haram takde apa-apa. Biarlah rahsia, itu orang kih kih kih kih.

Akhir kata
saya memang terbuka hati untuk sesiapa sahaja menegur saya kalau cara penulisan saya sangat over diva atau salah. As i know bila sahaja saya join dunia blogger bermakna saya juga harus terima kritikan dari kalian semua. But how i wish kamu, kamu, kamu, kamu, ya! kamu yang sedang baca entry saya sambil makan biskut, dapat menegur saya atau memberi komen yang lebih membina. Kan kan kan.
Baru best!....
jangan jadi seperti 
Baling Batu, Sorok Tangan

cer baling duit ker, kek ker, kasut size 8 ker....uols nak sorok tangan kaki kepala pon I tak kisah.
I terima lagi......muahahah


Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno