Tuesday, May 28, 2013

Rajin Betul Update Pasal Menu Masakan Kan?


 
ada yang tanya
kenapa saya rajin bebenor update pasal masakan?
bukankah telah ada kes mengatakan orang gilo sajer yang suka snap gambar makanan and hantar ke fesbuk?
apa punya dalil ini?
kalau gilo takkan la saya masih waras taip ini entry tak gitew.
 
Sebenarnya, saya pun terasking-asking...
why eh saya suka masak and updat gambar masakan yang saya masak kebelakangan ni di fesbuk...
jawapannya...
mungkinlah sebab saya sedang buat Master Cleanse...so...
bila dapat masak tu macam sejuuuukk jer perut tengok lauk pauk tu walaupun saya tak dapat nak rasa.
 
tapi memang betul la...rajin saya melampau-lampau kebelakangan ni dalam kes masak memasak..
and saya amat la rajin nye tau, menjenggah blog-blog masakan kebelakang ni.
..
ataupun sebab faktor umur???
hmmm..takpelah kalau berubah pada yang baik...saya okey jer....
yang kenyangpun family and kawan-kawan...
tak gitew.
.....
 
 

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno