Thursday, May 23, 2013

Morning breakfast for my office mate


 
assalam? kalian udah breakfast?
hari ni gajikan?...yeay....
.....
okey.....pagi ni merupakan hari ke 4 saya menjalankan terapi Master Cleanse.
Terapilah sangat. So far berat badan masih normal...
sebenarnya saya tak tengokpun alat penimbang.
Malas!!...dari start 1st day doing MC ni, saya tak tengokpun alat penimbang.
Bukan apa, just takmo frust tertonggeng kalau takde perubahan.
so, let it be....since motif utama buat MC ni hanya untuk muatkan kembali baju-baju raya saya tahun lepas...
(sebenarnya ada dua tiga baju yang buat kat tailor...bila try test langsung tak boleh zip...tak ke haru)
nak nangis depan tailor...jatuhlah imej diva cannot die kan....
so pura-pura cakap oke jer baju tu depan tailor....eheh!
sebenarnya azap ko nak zip......terpaksa tahan nafas nak zip..
azaaaaaabbbbbb....
 
....
Haaa...satu lagi...sepanjang saya buat MC ni, I did realize that saya rajin bebenor memasak.
Ada jer blog-blog masakan saya visit and ceduk sikit resepi.
padahal sebelum ni tak minat sangat...since i prefer preparing dessert more than masak-masak ni.
okey untuk pagi ni saya buatkan untuk kawan-kawan ofis saya sotong sambal kunyit or sambal kunyit sotong...apa-apalah....
hope they like it.
oh! yang kerang tu adalah lebihan kerang semalam yang saya masak.
I save it untuk suami, but since dia tak balik rumah semalam maka saya panaskan jer untuk kawan saya......saya tak berapa nak makan kerang so..xdelah azab sangat nak masak makanan ni. Maksudnya xdelah terliur....eeheheh
 
ok...pada yang berpuasa...silalah jamu selera...
saya nak pergi bancuh resepi MC saya sekarang.
daaa...
 

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno