Thursday, January 31, 2013

What I Wore Today.......Dah Start Demam and mata saya sepet sebelah...puffff

 
semalam adalah waktu tidur paling tak best
asyik berair jer hidung. bila bersin mata kanan saya akan berair and effectnya bila bangun pagi mata saya macam bengkak or sepet sebelah kanan. 
*sila lihat gambo*
 
pagi ni saya minum baaaaaaaaanyak air suam
sampaikan sampai ofis tempat pertama saya pergi adalah tandas
asyik terkucil jer.
 
I have to be strong
esok lusa dah birthday anak saya
....
banyak lagi perlu saya buat
oh! esok kena ambil maid baru
.....
berdoa jer laa dia ni ok...
habis ribu riban jer untuk makhluk tuhan bernama pembantu rumah ni
puffff!

2 comments:

fan said...

you look like you need a good rest, a break

CupLoz said...

Ini tips menurunkan demam anda


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno