Wow!!

Wednesday, January 30, 2013

What I Wore Today........Musim Batuk

 
 
 Baju cotton kurung Pesak Gantung yang berkedut sebaik tiba di ofis.
kalau tak silap baju raya saya tahun 2007 sewaktu Al Imran masih bayi lagi.
Shoulder pad habis tercabut dah.
Ingat lagi baju ni beli kat Sireh Pinang @ Subang Parade dengan harga RM399 xde diskaun.
sib baik la ko tak reput yer baju....
 
.....saya batuk..dah la batuk, berkahak pulak tu...
tidur malam cam menderita lelah jer rasa
cam nak cabut paru-paru and pergi cuci.
....
apa-apapun harap batuk ni cepat cure.
sbb saya azab tengok limau-limauan mandarin yang menggiurkan tu.
...dan saya lapar...
..
oh! by the way saya baru obses dengan drama
"setia hujung nyawa"
 
tapi ada kawan cakap
novel and drama adalah jauh berbeza jalan ceritanya
harus beli novel tersebut dan simpan buat pekasam.
eheheh
apa-apapun
selamat pagi kalian.
 

1 comment:

mummy_ayu said...

sian ko..makan ubat & get well soon..ko kan nak busy weekend nie..