Wednesday, February 29, 2012

Pernahkah kamu Berjumpa dengan orang yang suka cakap non-stop????

Masuk ni so far aku dah jumpa dua orang yang kalau bercakap susah nak jumpa noktah.
dulu si 'Maya Karim'.....but dia dah okey...kalau dia pot pet pot pet, aku buat-buat tak layan..nampak bergayanya membuahkan hasil.......dia tau untuk shuttup!...

tapi ni aku ada jumpa sorang kat tempat kursus..hobi lebih kurang sama.
ya allah/........bercaaaaakaaaaap jer kerjanya....dia hanya berhenti bila sembahyang atau aku sembahyang....tapi after aku dah bukak telekung...haaaa amik ko..cam peluru pot pet pot pet
...bayangkan lah... ke tandas (kat dalam bilik yang sama)...pun dia boleh berborak lagi...bezanya aku tengah meneran kat dalam...manakala dia kat luar pintu toilet....potong stim betoi laaa......

tadi tengahari after kursus aku nak tido kejap...semalam berjaga lewat pagi....
tapi...dia asyik tot tet tot tet...aku tanya jugak if dia tak nak tidur ker?. dia slamba cakap yang dia tak boleh tido kul 1petang sebab takut pening....alooooolah acik jugak yang bersengkang mata jiwa dan raga dengar dia punya cerita........kalau cerita ngam dengan kepala otak aku ok la jugak...tapi dok cerita benda tak bestttttt jer...semua benda dia tau...semua cerita perihal orang dia nak cerita...cam dia sorang jer kenal and tau....dia tak tau yang salah sorang orang yang dia cerita tu termasuk laki aku...(dia tak tau aku ni bini si polan yang dia cerita kononnya dia kenai saaangat).......

ada dua hari je lagi aku kena berhadapan dengan dia...esok start at 7am aku akan mula dengar sok sek sok sek dia....alahaiiiiiii borink tul!!!!!. adaaa jer cerita nak habaq kat aku....rimas.

Me Naughty..me Netty

1 comment:

CEOMesinTaip said...

assalamualaikum netty..hahahaha kita terjumpa entry ni...sebijiklah kawan kita pon macam kawan awak tu...cakap tak berhenti...bezanya awak 2 hari..saya 2minggu ngadap dia...outstation..serik kita...tekanan..migrain berkali2...hahahahaha


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno