Thursday, February 16, 2012

Aku, Mummy Ayu dan Suziey Menjamu Selera Di Korea.

Ye....ye..
i know
entry basi...tapi tak expired lagi nyah!
apa-apa sekarang
persoalannya pehal lama dah aku tak berblog?
almost 1 week kot.....
huhuhu...
meh tengok alasan aku,
1st - laptop aku officially dah jahanam...hantar kedaipun tak terima
2ndly - tempahan cake yang memang tak menang tangan tapi gatal nak take order
3rdly - aku banyak kerja yang perlu settle urgent, takde time nak jenguk blogpun...sungguh!
dah! tu jer.......cukup 1 sampai 3...kang cerita panjang lebar buat menyayat hati jer kang.
'
'
ok...lastweek jumaat bersamaan hari kaum wanita
aku, ayu dan suziey ke festival, setapak.
harapan kami cuma satu
SEOUL GARDEN!!!!
nahhh kami dapat apa yang kami mahukan....
sila tour gambar kat bawah







aku kategorikan tempat ni second best after SEOUL GARDEN One utama
sebab kat SG festival ni takde salad time aku makan....
tu jer......
heheheh tapi apa-apa pun aku so far tak pernah muak lagi dengan SG ni
sarang hei......
(I lebbieu)

seperti yang aku katakan kat tajuk entry ni
peserta-peserta yang mengambil bahagian dalam acara makan memakan ni ialah

SUZIEY.....


and
AKU & MUMMY AYU
haa korang tekalah mana satu ayu mana satu aku mana satu chopstick.

sekian..
haa satu hutang entry settle...
idok aku jadi bahan bebudak geng bachelor kang....
Me Naughty..me Netty

3 comments:

mummy_ayu said...

wah..ciap dah entry makan2....cedap..
lapar tgk pic makanan2 tu..emmm

Anonymous said...

tingin nk makan sini
tak de branch yg terdekat nk terjah

Princess Feyqa said...

rindu nk mkn lg pdhal bru 3 mgu lalu mkn kt seoul grden hehe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno