Wednesday, February 15, 2012

Net!! Ko Korek Hidung Siapa Tu???


OPPSSSSS!!!!!

'
'
'
mula-mula aku tak perasan
tapi bila aku amat-amati gambo yang aku snap kat Zoo Melaka tempoh hari
seyes nampak macam...
hmmm
apa pendapat korang?????
'
'

*__*


ada nampak macam aku tengah gumbira
korek idung seladang tu tak????
huhuhu
dan muka seladang tu macam layan setimmm je tatkala jari runcing aku ni
geli-geli jolok lubang idung nyer...
aiiiiiiiiii!!!!!!

harus print tunjuk anak cucu....
nenek berani korek idung seladang bapak beso.
ko ado????



Me Naughty..me Netty

4 comments:

azura samsuddin said...

a'ahlah nett siyes mcm nett 'korek' idung seladang tu hahaha

~diAhOntHeblOg~ said...

hahahah...manyak feeling wooo seladang tu ckp..hahaha

fazilzura said...

WAKAKAKAKKKAAK... no komen

shahdiana said...

hahahha...series memang macam pendapat fazilzura...no komen


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno