Wednesday, February 15, 2012

Net!! Ko Korek Hidung Siapa Tu???


OPPSSSSS!!!!!

'
'
'
mula-mula aku tak perasan
tapi bila aku amat-amati gambo yang aku snap kat Zoo Melaka tempoh hari
seyes nampak macam...
hmmm
apa pendapat korang?????
'
'

*__*


ada nampak macam aku tengah gumbira
korek idung seladang tu tak????
huhuhu
dan muka seladang tu macam layan setimmm je tatkala jari runcing aku ni
geli-geli jolok lubang idung nyer...
aiiiiiiiiii!!!!!!

harus print tunjuk anak cucu....
nenek berani korek idung seladang bapak beso.
ko ado????



Me Naughty..me Netty

4 comments:

azura samsuddin said...

a'ahlah nett siyes mcm nett 'korek' idung seladang tu hahaha

Anonymous said...

hahahah...manyak feeling wooo seladang tu ckp..hahaha

fazilzura said...

WAKAKAKAKKKAAK... no komen

shahdiana said...

hahahha...series memang macam pendapat fazilzura...no komen


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno