Monday, October 19, 2009

SAYA TERLALU LETIH + BENCI

Saya sangat letih hari ini.
Semalam saya and hubby buat open house.....our 1st time open house. Well it was great!! ok lahhhhhhh.......even tho tired sangat2 tapi tengok kengkawan datang...hmm ilang penat........as for me asyik suruh diaorang makannn jer....apa lah minah nie!hahahha.....hmm, memandangkan this is our 1st open house for raya eve.....Saya akui...memang banyak yang tak menepati piawaian. Saya teramat benci pada diri ini...cheh!....
WHY????
Me myself dok sibuk layan tetamu sampai lupa nak topup kuah kari for roti jalan....haduiii laaa...soriee sangat2. No wonder la roti jala tak habis-habis.......iskkkk ngong tol. Sure diaorang dok cecah roti jalan ngan sambal belacan or ayam masak merah...:( hadoiii la.
Then my strawberry choc. yg I buat. Itupun dah nak malam baru teringat nak keluarkan........Kalau I tak tengok muka adik ipar I yang ala2 bujur strawberry....sure I dah lupa nak keluarkan....) alahai...poyo tol minah nie....dah la ko bersengkang mata buat mende alah tu........alih2 leh lupa nak kuarkan dr freeze....isk....pukul pipi saya..pukul pipi saya ....then lagi dengan air basuh tangan pun tak de....teruk my tetamu nak ke dapur basuh tangan (since kat dapur banyak mak2 tengah bergossip la katakan...susah nak lalu).....
ada lagi.....sebelum majlis ni nak berlangsung, my opis mate dok sibuklah tolong buatkan goodies untuk kanak2 yang datang...(ala2 kotak isi gula2 as a gift)....itu pun saya bley lupa kasi kat budak2...eeeeeeeee geramnya....bertimbun benda alah tu kat rumah...dah macam perhiasan lak nengoknya...........nak bagi sape????? My hubby geleng pala jer...ya..ya...ya...I know...my mistake....taksub sangat layan/paksa orang makan. Sorieeee sangat2 ye.......dan lagi kerusi pun tak cukup......me and hubby risau dah..bila rumah kena serbu. Sudahnya my hubby nye kawan dok makan kat kaki lima jer...sian lak....(nak buat camno dok apartment kocek jo) and to my group project presentation sorieeee sangat2 as I promis after open house nak straight datang rumah uols buat asgmnt but end up I tertido flat....habis mengemaspun kul 2 pagi...really sorie...my mistake again. Sila umpati saya (sikit2 udah la yer). Tapi apa2 pun thanxx kerana sudi datang.....and as for my hubby....isteri mu yang boyot ini dah completekan niat u nak buat open house (since bapak budak ni asyik dok complain, sejak kami kawin tak pernah buat open house).........So.....sila tepuk2 sayang bahu bini mu yang cute ini....
Oh!!! by the way...saya palingggggggggggg benci lagi apabila.......................................................
.........."
"
"
"
"
"

..............SAYA BOLEH TERLUPA SNAP GAMBAR OPEN HOUSE!!!!!!!......... mencciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Me Naughty..me Netty

1 comment:

Lyana said...

Sabar...sabar...sabar...nanti darah tinggi plak...biasa la..tahun depan buat lagi openhouse k...boleh tebus kesilapan..hehehehe...Ish..satu kerugian kan x amik gambar..huahuahuahua....x amik gambar..x amik gambar..x amik gambar..huhuhuhu....


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno