Wednesday, October 21, 2009

AKTIVITI MELAYAN IBU MENGANDUNG.....


Sedap Tak???
Halluuuuu guys......hari nie saya diserang flu....again...sakit lagi..sob..sob....dalam dok tengah sibuk ni...presentation week...kerja kat opis yang dok bertimbun....dengan tak tido malam buat asgmnt lagi.....tatapiiiiiii hehehe tapi sempat jenjalan ngan Mummy Ayu and Lin...huhuhu.....hidup mesti ada relax kan? kalau idokkk muka berkedut, hubby lari wakakakaaka......Sebenarnya apa yang nak diceritakan ialah...me and mak-mak budak tu....(I pun mak budak apa?) gi ker Mid Valley cari bahan2

Mak-mak budak yang kekenyangan


untuk pertandingan memasak Yang Mummy Ayu dok join tu....so...bila sebut tang lunch...both of them give me some credits lah....(I choose the place to eat huawaaaaa)..shuka--sukaaa.....diaorang pun ikut jerk...

Lin dan Ayu yang memberi pose ditemani air strawberry lemon


...so, bila sebut tang mentekedarah...apa lagi, I pun tuju lah kat restoran bawah ni...ehehehehe
suke...suke....sebab diaorang hokey jer...tapi dono la kek dalam jantung hati tuh. So guys...tengok lah menu apa yang kitaorang order.
Mak buyong yang happy kerna cita2nya tercapai...huk huk


Time preggy ni, saya sukak makan western...ehehe bak kata Mummy Ayu. "Kalau anak ko tak kuar mata biru, aku tak tau lah". ahahah nanti Haku pakaikan Kontek lens kaler biru kat anak aku, bior ketua kampung mak aku, neighbour2 sekepoh mak aku, tukang2 penyanyi berzanji time anak aku potong jambul nanti tergezut biawaks..ahahahahhaahah..suke...suke....So I heret diaorang ke TONY ROMA's (Amat sukar mengheret laki sendiri ke restoran ini, so budak berdua ini menjadi mangsa ahakss) Menu saya adalah Large Ribs lembu eheheh, Ayu Large Lamb Chops and Lin Pasta Chic Alfredo Florentine (payoh nak sebut, makan senang jer). And kami masing2 minum air Strawberry Lemon yang veryyyyyy the shedap. Kalau anak I dia sebut SHIDAP uhmmm!!! Ayu sampai nak cuba buat kat rumah. Bagus2 satu usaha yang murni, nanti ko bawak gi opis satu tong eh! Misi telah berjaya, ermmm hari Jumaat rasanya nak kuar lagi...hmmm mesti diaorang bagi mak buyong pilih restoran ahahahah sukak3 kali ganda....... jangan mare eh kalo aku pilih western lagi huhuhu......

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno