Monday, November 19, 2012

Hye...I'm Back!!!......


huhuhu..salam....
lamakan tak salam-salam sayang ngan korang...
dan dah lama aku tak update apa-apa entry..
banyak hutang aku ngan korang........
'
'
'
kalau tak BFF yang tegur,..rasanya lambat lagi kot aku nak bersihkan sawang blog aku..
...ok..fine..
mana aku hilang..kenapa hilang..busy ker..
banyak hal la babe...
memacam....kursus, kerja, study, diet...plus malas...semua ada..
...banyak benda sebenarnya nak cerita kat korang...
apa-apapun nenanti lah yer.....

and sekarang..
nah! gambo aku.....tadi baru hambik kat opis....
buat pengubat windu..muahahahahahahah



lots of love.....
oh! congrats NANA....ngandung dah ko..aku jer melopong haaaa.....

4 comments:

mummy_ayu said...

emmm...lebih 1/2 bulan la ko tak update...memang bersawang...Nana..pregnant? nak jengah blog dia la...apa pun..welcome back!! rajin2 update yer..

Nad @ MamaZN said...

Welcome back jugak! X sbr nk bace citer2 baru kak nett

SyaNa said...

kurus nye ko net
lawa baju tu
haah best nana peknen..

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said...

ilang sbb kuruskan badan eyh nett ..gojes la hehehe

tahniah nana ,,mia dapat adik pas ni hehhe


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno