Tuesday, November 20, 2012

Craving For PANDORA

 
As for me..
the craving for the Jewellery never ends.
correct tak????
currently.....acik ni memang tengah drooooollll dengan si
PANDORA....
apa tu PANDORA???


 
Pandora tu gelang sebenarnya
gelang perhiasan...untuk kaum wanita
cam aku ni..eheheheh
 
maybe ada yang rasa..biasa-biasa je
tapi..aku loikeeee sangat...
tapi pandora ni bukan emas 916 tau..
dia cuma perhiasan
but then mahal..la....
sampai 2k over...
 
but seyes..memang aku suker
saaaangat!!!
and kalo aku nak pon
kalo bolehlah..ada rezeki lebih
aku prefer pandora yang dibuat dari emas
kalo bolehlah.....
macam kat atas tu....
maybe penggunaan emas tu bercampur-campur la....
 
 
apa-apapun....harap-harap adalah rezeki nak tempah pandora ni
huhuhuhu....
like 1000 kali tanpa henti.
 
setakat hari ni hanya mampu lalu kedai Pandora sambil tersengih jer....
kuusemangat.

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno