Thursday, August 2, 2012

Saya Segan Tapi Terpaksa Cakap Jugak...err duit kek bila nak bayar...eehehheeh

Yer..betul saya sangat segan sekarang ni..
oh! salam..selamat berpuasa.....
BFF call semalam....inform..."blog ko dah bersawang!"

ok..ok....sibuk terawih! sibuk karang novel! sibuk kerja! sibuk puasa, sibuk cherry berry antara alasan-alasan aku, tak update blog....boleh?.......

apa-apapun....syukur alhamdulillah..bulan puasa ni..rezeki aku interms of $$$ keching!!!!!!! melimpah ruah....and niat aku nak slowkan shopping kasut and lebihkan kepada blink! blink!...termakbul jua. Syukur alhamdulillah.......*tipulah kalo aku kata aku tak beli kasut rayakan!?.*

cuma satu jer....malunya nak ghoyak! tapi terpaksa...
kepada customer-customer yang banyak berjasa dalam mengorder cake, pavlova, cupcakes terutamanya, cake in a jar.....terima kasih saya ucapkan......korang memang best!...*blog nottinetticakes pun aku tak update :(*

tapi..ada beberapa customer yang masih belom melunaskan benda yang patut dilunaskan.....hmm saya cuba faham situasi kalian.....but then..gaji dah masyuk, bonus 5 bulan gaji pun dah dapat kan? kan? kan?....ada setengah tu order before puasa lagi......T__T er...boleh tak kiranya kamu, kamu, kamu er..membayar harga cupcake, cake, dan cake in a jar pada saya?....*huh! malu siot, cam aku terdesak duit jer*


Bukan apa...di bulan yang mulia ni......hhmm aku tak tau nak kata apa dah!

just,
harap ...nottinetticakes dapatlah balik income kek yang ditempah tu.....
as I said before...saya memang suka bersedekah...tapi....bizness tetap bizness kan?.......

itu jer....saya tak nak menuduh kamu takmo bayar...saya cuma beranggapan kamu terlupa sahaja....bersangka baik dahulu......then tepon BFF nangis..nangis..eheheheheheh

huh! lari sorok belakang pintu...maluuuuuuuu oooooooo mintak-mintak duit ni..........

Me Naughty..me Netty

10 comments:

Lelord said...

errrr bukan ke kalau kita beli-belah on9 kena bayor dulu

mama tisya said...

ko tk amik deposit dlu ke...yg order b4 puasa tk byr tu sian la...ko mmg baik ati...tp p cal bff nangis2 ek....:-p

ayunidati said...

salam ramadhan...

notti netti said...

hmm..tu la....tapi yang order ni sbb dah kenal..ada yang dah jadi regular customer pun...hmm.....kena tegas sikit kot.

fAtrinA said...

erkkk.. kenapa x mintak bayar dulu cam biasa tu.. if tak pun mintak deposit.. hehe even kawan2 kenal rasanya better selaraskan jugak. kalo x kita yang rugi :(

mama_umar_maryam said...

erk..pengsan la weh klu order pakai cakap je..huhu..aku camne2 pon full pymnt weh,deposit pon 50% huhu..

eRiNsZ said...

adehhh sudah tbalik ma... bkan pnghutang ker yg kner maluu..
ni yg bagi utang plak maluu adoii aiii dnia..

pstt bler ar nk mrase cake in jar ni adoiii mleleh ayaq liur mak..

Shariman... said...

lorh, siann kak net..
masa deliver kenapa x amik duit skali kak..

Unknown said...

alamak .. kalau daku pung sogan seh nk mintak duit.. x mintk kang short plak duit nk rolling kan ..

kdng2 serba salah .. tp kdng2 rs nye terpaksa bertegas..

** bile nak rs kek ko ni

hOtMaMa said...

Salam kenal..

Errkk.. saya ingatkan saya sorang jek menghadapi situasi mcm nih.. rupanyer ada geng jugak.. huhuhu.. tp saya lg parah.. nak mintak duit suruh org bayar pun malu.. sedih kan.. sbb takut org tersinggung.. huhu... tp betul la.. bisnes is bisnes.. last2 terpaksa pendam sendiri..


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno