Thursday, August 30, 2012

Makan di sushi king with Ayu san........itadakimasssu


oppss..ooppsss...cer adjust skit.....
sikit lagi... ke kiri lagi
haaaa

haaa bolehlah........
lokasi ni kat festival, setapak.
si BFF tu ngidam nak mamam sushi
acik yang hati ratu mulia ni ikut jer...
kata bff.....dia nak itu...aku ikut..dia nak ini..aku ikut
dia terjun longkang aku tak ikutlah ehehehhehehe

kami ke kedai ikan mentah ari ni
tu dia..raja ikan sushi.....sushi king!!!!

kosongkan sushi king kat festival ni
sebab?
aku dah halau semua penghuni keluar.
tak caya?

tinggal tukang masak jer and pembantu-pembantu
akukan orang kayer...
muahahahahahahahah
restoran ni aku yang punya.
nak makan sambil bersila...kuak lentang......tidur??? nak menari bogel?? err bogel tu tak lah...
tu bukan kedai sushi king dah tu..tu kedai lain....

semua boleh..antara malu atau tidak jer..
aku malu..tu yang aku tak buat.
ayu nyenyaris nak buatlah..sib baik aku sempat azan kan.

see...see....aku jer yang makan....
ngaaaaaaaa
kecik sangat ko nganga tu net..sushi jaws pun tak lekat.

ayu ngidam makan chopstick....
tu dia pegang kayu kecik tu jer...
lantak ko lah ayu..janji ko happy...


yang ni pulak mangsa aku...
aku kira pemangsalah!.
tengok muka ikan tu..cam terbelalak jer mata dia..
mati bukan dalam iman ni...confirm punyalah!!!

kasi kiss pada mangsa....baru nampak muka ikan tu senyum sikit.
eheheheh
takde orangkan?
tak caya caya lagi ker?
;
;
;
kenapa kosong?
betol ke aku dah halau pengunjung?
kami makan awal jam 8 pagi ker?
atau
betoi ka restoran ni aku yang punya.
hmmmm..kenapa kosong?
cer teka....cer teka...ahaks...

dah mamam?
*psst, kami makan paling pantas..tak tau kenapa....boring sangat kot*

then ke chat time
semata-mata nak ambik gambo kat dinding chat time tu jer
beli air?
takde pun......saja melawat ke tapak projek.

muka ayu kena paksa ambik gambo oleh aku.
akukan mak tiri...mak ayam bagai
semua yang jahat2 tu akulah!...
ehehehehhe


ni pulak aku gumbira...sebab dapat paksa ayu ambik gambo aku kat dinding yang sama
...best tak dinding ni..
best tak?
aku try sandarpun tak tombang.


Published with Blogger-droid v2.0.6

dah tu jer la.....
sebenarnya aku malas nak update..
tapi kena update sebab ayu paksa..
kang tak buat kena mawrah...
;
;
sebenarnya sushi king tu kosong sebab tempat tu baru kot
atau orang berjimat cermat simpan duit untuk gaji yang akan dapat lagi sebulan
tapi memang tak ramai orang...
after kami lunch baru ada sepasang dua pengunjung datang sushi king
nasi sushi dia tu failed la pulak.
tak rasa puluit...rasa nasi biasa jer..
hmm..dah makan baru teringan si suzi...uhuk uhuk uhuk.
diakan penggila sushi....
eheheheh macam ayu.
aku tak...aku baik jer.

air lemon diapun guler tahap kencing manis betul lah!
melekit lekit air gula.

tu yang kami singgah chat time..
sambil tunggu air sambil posing kat dinding..
boleh??

dah tu jer..
tamat sudah...
dah makan minum kami pun balik.

ok ayu tugas aku selesai.
dah update.

4 comments:

mama tisya said...

oh baru bukak ek..pelik gk tkde org..hahah..kemain wt mcm restoran sdiri..ko mkn kepala ikan apa tu?

mummy_ayu said...

cayalah Net...syabas..sbb cepat update....best best..ma acih yer!!

AyuArjuna BiGoshh said...

wahhh ada ya kepala ikan kat kedai sushi, first time tgk heheheheh

fan said...

Mummy ayu buat restoran ni mesti penuh, kalo net buat, mesti satu mall tu penuh sesak. :-)


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno