Wednesday, August 29, 2012

Walaupun kalah lawan Apple....Saya Tetap sukak sama Samsung Note...Suuukkkaaaaaaaaak sangat!

Aku percayak, walaupun samsung kena bayar denda kepada Apple dalam jumlah berbillion dollar....tapi percayaklah! itu semua tahap celah gigi si samsung jer. 

sebab?....
si samsung ni bukan berteraskan gajet jer....samsung punya link banyak.....dari jenama pakaian, elektrik, insurans, kenderaan, hotel dan macam-macam lagilah!....takat saman menyaman ni macam keluar duit belanja beli eskrem jer kot. eheheheh itu kata akulah...tak tau lah kalo CEO samsung tu dah takat kronik nak tercabut ulu hati bayo denda. ehehehhehehe
;
;
tapi entry aku ni bukan nak up kan si tokey samsung tu
akupun bukanlah setiausaha pak samsung maupun mempunyai sekupang dua saham dalam kompeni korea tu
tapi apa yang aku nak katakan..
aku sampai laaa ni akan setia dengan samsung note!!! eceh waaah..
*kita tengok tahap kesetiaan net....selalunya tak lama*
;
;
walaupun orang kata samsung note ni beso gabak..tapi bagi aku, 
oklah untuk aku yang jenis show off ni
awwoch! ehehehehhe
;
;


aku tau pentegar iphone mesti kata
takat nak touch up muka buruk jadi cantik, iphone pun boleh...makeup artis lagiiii terror. Siap boleh buat mata kecik jadi bolat lagi.
eheheh
tapi takpelah..pada aku...maybe note pun sama ok..
sebab aku tak pernah guna iphone
tu yang asyik upkan si samsung jer eheheheh cer bagi free satu iphone kat aku.

Published with Blogger-droid v2.0.6

cuma satu jer aku tak berkenan dengan si samsung note ni..
satuuuu niii jer...
jujur aku cakap...samsung note sangat failed capture gambar waktu malam *kalo takde lampu neon kiri kanan depan belakang, jangan harap nak nampak muka korang bersinar-sinar*
tahap lampu dari bulan mengambang tu tak lepas laku laaa.
;
;
maka, kalo nak ambik gambo waktu malam jumaat keliwon,
terpaksa aku guna si camera yuna yuni yang tak pernah mengecewakan....
;
;
;
apa-apapun, aku gumbira dengan samsung note....sangat gumbira...
hidup samsung note!!!!!

dah tu ajer.


3 comments:

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

hehhehe edit nampak ko mmg dah kurus net kekkeke ..

mama tisya said...

kemain samsung note tp hubbyku pn ajk tukar samsung gk ni..haha...nmpk ramping gmbr ko itu..edited ke apa..hahaha

notti netti said...

hahaha..........


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno