Sunday, April 5, 2009

Kek for Ayu's SIS IN LAW

Choc moist cake
Birthday Cake

Last Thursday we went to Paddington House of Pancake, MidValley. The result is........BOLEHHH LAAAA.... See what I choose?...Surprisely, I blur when the waiter serve this set for me (Ya....ya... I know I am the one who make a choice) but the thing is....I didn't expect that this is what I gonna eat for my lunch. Alah...salah pilih menu ker?....But...whatever! at least I kenyang...nama pun Pancake yer dak? Pancake I yang kat bawah tu warna brown. At 1st I tot tisu or alas piring..........ehehehe (I dah lupa apa nama pancake tu).

Me and Pancake
Ayu's lunch set is much better than mine, macam fillet o'fish....I byk cedok ayu punya lunch heheheeh. Apa ntah nama ikan ni........ayu tau lah since dia pernah kerja as kitchen staf kat Mandarin Oriental. Sedap menu yg dia pilih, Ikan pun yummy...besar. Hmmm semua ok cuma dari segi serving, kena sabar banyak2.....lambat ooooooooooo.
Okey, back to story, this is cake make for Ayu's sis in law. As usuall...my normal words "Hope U like it". It's a choc moist cake with butter cream+choc ganache.
The Cake
Price : RM 50.00
Me Naughty..me Netty

1 comment:

mummy_ayu said...

tq net..cedap plus cantik ko...semua suke...aku apa tah lagi..siap tapau lagi..
Nanti aku nak order cuppies, masukkan dalam calender mu..11 MEI 09 for mother's day plak. OK...MERCI!!!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno