Thursday, April 23, 2009

The KATIL Cake

"SELAMAT ULANG TAHUN HONEY"
Kali ni I buat tempahan kek for dearly Norli ( Yang dok Bahasakan diri dia Norli Kad Kuasa) hahaha. She ask me to bake for her a choc cake but no..no to cream...hubby u tak suka cream ek?...Takper I tak letak walau sekelumit pun cream...but ada lah I gantikan with choc ganache....:) sedap tau....kalau u selak selimut tu...penuh choc ganache (er...bagi yang tak tau bahasa cake - choc ganache adalah spesis choc cair ek yang macam strawbery celup coklat tu ek....) I hope Norli tak tergezut la with this idea yang ntah datang dari mana. Tetiba jer kan?....Mesti she will ask...why katil?....senang jer cik adik...dah potong kek katil ni malam kang...apa lagi....pepaham le kan.....ahahahahah (I buat kek bermotif u.....jangan tak tau....)

I bagi u dua jer lilin tu...tak bleh lebih2, kang terbakar katil susah...:) but u kan request if u need more okey?...same goes to my lovely customers yang nak mintak lilin lebih or fancy2 lilin pun...no hal ek...) tapi yang diff lilin tu charge dia mengikut harga lilin eh...tinkiu)

So...to NORLi....hope u like my cake design and selamat TIDO yang indah2 malam ni (kalau malam ni lah u celebrate ur hubby birthday)
p/s: kalau tak celebrate ur hubby birthday malam ni, it's ok....jangan simpan dalam peti ais yer...just put it at bilik yang ada penghawa dingin (skema ayat). Dah potong kek tu..nak letak dalam peti ais..pun...letak lah..:) muahhh!

Price : RM 65.oo
Me Naughty..me Netty

2 comments:

Precious said...

Sodap tur.

Suraya said...

this is so creative!! i want one boleh? tapi bulan august. wedding anniversary !!


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno