Wednesday, April 15, 2009

Clothes From PROMOD :)


Oh! For sooooo long......really admire with this Faux tunic sweater from PROMOD. Last Tuesday went to Promod The Gardens, Midvalley (tiap kali ke Midvalley sure singgah Promod The gardens, coz rumah dekat seiiiiii). Luv the shop, luv the SA-very nice compare to Promod Pavillion and Sunway, and luuuuuuuvvvvv the clothes!!. Sebelum ni, dah banyak beli baju kat Promod tapi yang entry kat atas tu....tunic sweater to really bikin saya tak tido malam u.....dah 3 bulan dok tunggu baju tu. But not in my size.......I pakai 38 tau (quite big huh?) tapi, time I pergi hari selasa lepas terpandang la buju itew yang hanya tinggal satu je n tersoroks dicelah2 baju2 kaler purple yang lain (I luvvv purple) So, just check the price, still tak turun harga (RM199) n I letak balik tot mungkin bukan my size. Sebelum ni pun cam tu lah takder size bila kita dah berkenan sangat. But the SA ask me kalau2 saya nak try dulu. Well, orang dah suruhkan....Tak salahpun cuba-walaupun tau mungkin tak muat or stuck sampai lengan jer kan. Dengan tak tgk size, I pun try...heheh IT's Fit Me Girl!!!! Berbunga-bungaan nye hati ku ini. tengok size...uhuuu rupa2nya my size....oh...me happy......the SA oso happy.......but my credit card unhappy....heheehhe kurang lg huhuhu. So, esoknya I terus pakai tayang kat hubby (since dia masih kat Mesia kan, tgh baru balik spore)...as usual...dia tak perasan (kureng asam) So.....kat bawah ni I tayang me pakai baju idaman kolbu tu. Sebab dah happy sangat ni.

:) Maybe most of u gals think that this tunic look so...so...kan?...

heheeh but to me it's a go...go...grab it!

Me Naughty..me Netty

No comments:


© Copyright Reserved to NOTTI NETTI l Designed by DayangDeno